Berichten plaatsen nogal gebrekkig...

Status
Niet open voor verdere reacties.

hajk

Forum Gebruiker
Berichten
384
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Geachte forumadministratie,

ik heb zojuist een bericht proberen te plaatsen, maar ondanks het feit dat ik maar kort online was (het bericht al elders voorbereid) lukte het me een aantal malen niet om het te plaatsen omdat ik inmiddels al weer uitgelogd bleek.
Toen ik weer opnieuw wilde inloggen bleek dat ik daarmee de header van het bericht veranderd had in mijn userID.

Hetzelfde gebeurde nog een keer toen ik de header wilde corrigeren. Echter in het forum is de header (nog) niet veranderd.... frustraties, frustraties.

P.S. En ook bij het plaatsen van deze klacht gebeurde het al weer...:rolleyes:
 
De titel/onderwerp van een topic kun je achteraf niet meer wijzigen. Ik heb dat nu even voor je gedaan. Het is wel vreemd dat je steeds uitgelogd zou worden, als je dat zelf niet 'hard' doet zou dat pas na een half uur gebeuren, tenzij je cookies weigert, want je inlog wordt in een cookie bewaard. En als je 'Mij Onthouden' aangevinkt hebt blijf je ingelogd bij volgende keer de pagina opvragen.
Maar misschien heeft het te maken met je verbindingsprobleem (?)
 
Bedankt Cees, ik zal dat "Mij Onthouden" eens nagaan (ik ben allergisch voor cookies).
 
Cookies voor Ziggo-gebruikers.nl zijn aanwezig in Safari, ik heb Mij Onthouden aangevinkt (2x), mijn online-status is groen, en toch mislukte het posten van mijn vorige boodschap weer. Nog eens proberen (na terug te gaan naar die pagina), en toen lukte het wel.:rolleyes:

P.S. Ook nu weer! Het recept is de boodschap 2x inzenden; de eerste keer mislukt met een systeembericht om opnieuw in te loggen, dit niet doen maar terug gaan en nog een keer inzenden... (en ook voor deze P.S.).
 
ik ben allergisch voor cookies.

Cookies worden ook gebruikt om normale zaken bij te houden, zoals inlogstatus, welk template je gebruikt, wat je laatst gelezen bericht is etc. Natuurlijk kun je alle cookies weigeren, maar dan moet je dus niet vreemd opkijken als een forum of website denkt dat je niet ingelogd bent omdat je dan ook geen unieke beveiligingscode meestuurt die zorgt dat niet iemand anders je verbinding kan kapen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan