• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen opname mogelijk zondagnacht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

pmderuit

Iets heel vreemds wat ik nog niet eerder heb gemerkt.
Ik programmeerde vorige week Burn notice op 17 februari om 0.50u als wekelijkse opname.
Deze werd niet opgenomen en de volgende stond voor 22 februari ipv 24.
Gisteren opnieuw geprobeerd om de opname in te plannen op 24 februari als wekelijks programma maar er stond er meteen ook een op 1 maart. Toen ik die van 1 maart probeerde te wissen was die van 24 februari ook weg.
Opnieuw ingeprogrammeerd stond 1 maart er ook weer bij. Toen alleen 1 maart als enkele opname gewist, en het volgende programma in die reeks stond nu op 13 maart. Ook die verwijderd, en nu stond er geen volgende opname in de lijst anders dan die van 24 februari.
Vanochtend gecontroleerd maar de opname had niet plaatsgevonden, en de volgende opname staat nu weer voor 1 maart.:giveup:
Heeft iemand een oplossing?

28 feb, aanvulling: Ik had de opname ingepland via de EPG. Heb geprobeerd om hem handmatig in te plannen, maar toen ik gisteravond keek stond de opname niet meer in de planning. Toen opnieuw, maar nu als enkele opname, ingepland en toen stond de datum na opslaan niet op 3 maar op 5 maart. De datum terug gezet naar 3 maart; ben benieuwd hoe lang hij in de lijst blijft staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan