• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Zappen Duitse zenders Samsung DVB-H380R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn samsung dcb-h380 werkte niet goed werd geconstateerd door de monteur van Ziggo. Ik kreeg netjes een stikker thuis gestuurd om het apparaat terug te sturen, wat denk je krijg ik hem terug met een brief dat er volgens ziggo niet met het apparaat aan de hand is. Is toch raar 1 iemand van ziggo zegt apparaat werkt niet goed en een ander zegt niets mee aan de hand.

Je geeft aan dat je decoder niet goed werkt maar je verteld niet wat er mis mee is. Tevens controleert Ziggo niet zelf de werking van de decoder maar dit wordt door een externe partij gedaan.

Graag zou ik willen weten wat er met de decoder mis is. Mogelijk kan ik je nog een oplossing bieden.
 
eigenlijk het standaard verhaal.

Als ik omhoog zap pakt hij bbc1, bb2 en discovery niet, zap ik omlaag pakt hij ze wel. Signaal is perfect is gecontroleerd door een ziggo monteur en ik gebruik een hirschmann kabel. UIteraard heb ik al tig keer het apparaat opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd maar de bug blijft.
 
eigenlijk het standaard verhaal.

Als ik omhoog zap pakt hij bbc1, bb2 en discovery niet, zap ik omlaag pakt hij ze wel. Signaal is perfect is gecontroleerd door een ziggo monteur en ik gebruik een hirschmann kabel. UIteraard heb ik al tig keer het apparaat opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd maar de bug blijft.

Je postvak zit vol dus ik kan geen PB berichten naar je sturen.
 
Weer een positief en negatief bericht!

Half september heb ik Ongerepareerd de Samsung terug gekregen.
Volgens de reparatiedienst was er niets aan de hand met de samsung.

Ik was benieuwd of ik nog met de Duitse zenders problemen had (nadat ziggo de volgorde van de zenders had veranderd per 1 september).

En Nee het probleem was/is tot op heden verdwenen.

Was is er nu gebeurd?
- Toch gerepareerd?
- Of een de zender volgorde maakte de samsung in de war?
- Of de update had een positief effect en is de bug verholpen?

Al met al nu 2 maanden getest en heb geen probleem meer kunnen ontdekken.
Ziggo medewerker bedankt voor de reparatie bon.

Ik ga deze topic sluiten

Bye
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan