• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Kopieermogelijkheid van PVR

  • Onderwerp starter poetsdoekje
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

poetsdoekje

Misschien in deze vraag al eens eerder gesteld, maar ik kan het antwoord niet vinden.

Ik heb enkele opgenomen programma's op mijn PVR staan die ik graag wat langer wil bewaren.
Nu heeft de Cisco geen mogelijkheid om DVD's te branden.

Nu komt mijn vraag;
Is er op de een of andere manier ook een mogelijkheid om een van die programma's op of naar een ander apparaat te kopiëren? Dus bijvoorbeeld naar mijn Panasonic DMR-EH55 die zowel een Harde schijf heeft en de mogelijkheid heeft om een opgenomen programma op DVD te branden
 
Helaas, pinda.....

Ja het is niet anders. De opnames zijn volgens diverse berichten zelfs gecodeerd opgenomen, dus als je het er al uit zou kunnen krijgen (b.v. HD uit de sisco halen, in de computer stoppen en copieren) gaat dit niet lukken. Zie het als BIG BROTHER. Uiteindelijk bepaald Ziggo en diverse andere producenten wat je wel en niet mag bewaren.

Dus geen HD eruit maar SD alleen via scart en hiervan kan je dan opnemen.

Kees:cry:
 
Voor een dvd recorder is dat geen probleem, die neemt sowieso maximaal in SD kwaliteit op.

Nee, maar het kost wel tijd. Als je er verder niks mee doet dan alleen bewaren en HD geen optie is, is dit de manier om wat uit de cisco te krijgen.

Kees
 
Gewoon opnemen via de scart uitgang van de Cisco ?

Hoi Mesa57, bedankt voor je tip,
het werkt, moest nog ff enkele dingen aanpassen,
maar ik heb al enkele opnames van de Cisco die ik bewaren wil
overgezet naar mijn Panasonic

nogmaals hartelijk dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan