• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwsgroep instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Nomah,

Ik krijg telkens de volgende melding als ik via Newsleecher bestanden wil downloaden: Unable to Logon. Server Response: "Unable to connect (Error: 10065 - "No route to host").". of ik krijg de melding: Unable to logon. Server Response: "482 Authentication Rejected".

Waar gaat het fout? De laatste melding krijg ik met de volgende instellingen:
Server Address = news.quicknet.nl
Server Nickname = news.quicknet.nl
Port = 119
Connections = 4
Priority = 1
Server Requires Login = aangevinkt
Username = [email protected]
Password = ********
Send 'Group' command to server before downloading = niet aangevinkt.

Downloaden via m'n payserver gaat wel goed.

Bij Username moet je gewoon je oude gebruikersnaam invullen.
Dus niet je emailadres zoals bij outlook.

Met vriendelijke groet,

Andries
 
Wachtwoord fout?!

Heren & dames,
Ik heb ook last van het probleem 482 authentication rejected op GrabIt.
Hierbij heb ik al gezocht naar oplossing maar het is nog steeds niet opgelost bij mij. Een vriend van me zegt ook dat je de "oude" username moet gebruiken, en bij hem doet GrabIt het wel. Ook al mijn andere instellingen staan goed, dus dan zou het dus toch moeten liggen aan mijn wachtwoord. Maar even voor de duidelijkheid is het wachtwoord nou hetzelfde als het wachtwoord waarmee je inlog op MijnZiggo?

Alvast bedankt. :)

Groet, Pdl.
 
Hoi allemaal ik heb ook zon probleem, Met newsleecher.
( ik ben een beginnende Downloader met Newsgroepen )

Ik heb internet van (@home) nu Ziggo.

Elke keer als ik het invul, en ik pak een nzb en druk op connect geeft hij dit aan -> : Error Occurred : Unable to logon : Server response : ''482 Authentication Rejected''

General Server settings

Server Address: newnews.home.nl in Port: 119
Server Nickname: Bla bijvoorbeeld
Connections: 3
Priority: 1

Encrypted Server Connection ( SSL ) staat uitgevinkt.

Server Login Details

Server Requires Login staat aangevinkt.
Met mijn gevens.

Username : cjmvan******@home.nl Password:........

Help me aub

Al vast bedankt groetjes Quint
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn de gegevens van de nieuwsserver ook te achterhalen?
Dus wat mijn accountgegevens zijn. Ik dacht dat ik ze had op geschreven, maar klaarblijkelijk heb ik dat niet gedaan... :)

Erg irritant namelijk, dit schiet weer geen reet op zo.
 
Hi!

Zijn de gegevens van de nieuwsserver ook te achterhalen?
Dus wat mijn accountgegevens zijn. Ik dacht dat ik ze had op geschreven, maar klaarblijkelijk heb ik dat niet gedaan... :)

Erg irritant namelijk, dit schiet weer geen reet op zo.

Die zijn hetzelfde als je mail account gegevens, de news server voor quicknet is news.quicknet.nl

Zou je je taalgebruik willen aanpassen 'het schiet geen reet op' ?

Bye,
Raymond.
 
Hi!

Hoi allemaal ik heb ook zon probleem, Met newsleecher.
( ik ben een beginnende Downloader met Newsgroepen )

Ik heb internet van (@home) nu ziggo.

Elke keer als ik het invul, en ik pak een nzb en druk op connect geeft hij dit aan -> : Error Occurred : Unable to logon : Server response : ''482 Authentication Rejected''

Username : cjmvan******@home.nl Password:........

Help me aub

Al vast bedankt groetjes Quint

Is dat ook je main account die cjmn... ?

Authentication rejected is meestal de username/password combi die dan niet matcht.

Bye,
Raymond.
 
<P>ja, maar om in te loggin in mijn router moet ik admin ofzo gebruiken en dan het wachtwoord van mijn internet acount kan het dan niet admin zijn ? </P>
 
Hi!



Die zijn hetzelfde als je mail account gegevens, de news server voor quicknet is news.quicknet.nl

Zou je je taalgebruik willen aanpassen 'het schiet geen reet op' ?

Bye,
Raymond.
ja dat weet ik, maar ik kan in mijngegevens komen bij ziggo. Maar als ik email instellen druk dan werkt het niet.

En voor de rest, waarom zou ik dat aanpassen? ik moet in totaal 3 login gegevens gaan onthouden om iets te kunnen doen. Noem jij dan handig? Nee, totaal niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan