• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

LED versies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lijst Samsung bijgewerkt met de versie die in test zitten. We zijn de testen aan het afronden. De verwachting is dat we binnen 5 dagen het resultaat kunnen publiceren.
 
Zijn er mensen die de module al werkend hebben op de 46B6000? Zo ja, welke software hebben zij erop staan? Heb geen idee namelijk of die van mij up to date genoeg is. Weet iemand of de verschillende software versies voor de hele 6000-serie hetzelfde is?
 
Zijn er mensen die de module al werkend hebben op de 46B6000? Zo ja, welke software hebben zij erop staan? Heb geen idee namelijk of die van mij up to date genoeg is. Weet iemand of de verschillende software versies voor de hele 6000-serie hetzelfde is?

Firmware is allemaal gelijk bij de 6000serie.
Dus ff naar de Mediamarkt....:sad:

Ik heb je al een PM gestuurd!!

Grtz, Steven
 
In de EU40B6000 werkt de Ci+ module perfect!!

Grtz, Steven

Dag Steven,

Heb je een 'EU' of een 'UE' 40B6000?
Heb je de firmware vernieuwd of is het met de oorspronkelijke firmware gelukt?

Ik heb de UE40B6000VPXXN met af-fabriek firmware.

Na aanzetten TV het volgende:
Irdeto Acces PROMPT
Authentication start
Please waiting for authentication

en dan
CI+ ERROR Host Certificate Invalid-Expired.
Please tune to DTV service -17

vervolgens rechtsonder in beeld
CI+ CAM inserted, please wait for authentication

dit verdwijnt na ongeveer 1 minuut en verder gebeurt er niks.

Volgens de Ziggo handleiding is er een preview periode waarin je alle zenders kunt bekijken zonder activatie van de smartcard. Op DTV Service -17 (uiteraard) een scrambled signal.

Ben dus erg benieuwd hoe jij alles aan de praat hebt gekregen.

Vriendelijke groet,
Sabine

ps
TV is al wel in het netwerk geregistreerd, NL1 HD zat automatisch op positie 1 en deze geeft beeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens de Ziggo handleiding is er een preview periode waarin je alle zenders kunt bekijken zonder activatie van de smartcard. Op DTV Service -17 (uiteraard) een scrambled signal.
Ik heb al in verschillende posts gezien dat het niet werkt zonder geregistreerde smartcard. De preview periode gaat blijkbaar pas in nadat je geregistreerd hebt.
 
CI+ ERROR Host Certificate Invalid-Expired.
Please tune to DTV service -17
De smartcard moet in elk geval geregistreerd zijn, anders werkt het niet.

M.b.t. error 17:

  • Installeer eerst de iDTV en breng vervolgens de CI+ CAM aan.
  • Belangrijk: Indien deze volgorde niet wordt gehanteerd volgt een Error (host certificate expired Error 17). De error kan verholpen worden door na de installatie het toestel in standby te zetten en vervolgens weer inschakelen. Een andere oplossing is na de installatie de CI+ CAM uit te TV halen en vervolgens weer terug te plaatsen.
 
@ Sabine,

Ik heb de UE40B6000VPXXN

Huidige versie 2009/05/08_001003 staat bij Software upgrade

Net zelfs de module even eruit, en weer erin gedaan, maar ff autheriseren en het deed het gewoon weer....

Wel ook de smartcard activeren via de ziggo-site!!
Of de er een gebruikte in...

Ik hoor het wel...

Grtz, Steven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ue46b7090wp

Vreemd, ik kan geen 46B7090 vinden op de Nederlandse Samsung website. Wat voor een type CI slot zit er nu in je TV aangezien zowel de 'W' als de 'P' aanduiding voorkomen. Wat zegt de bijgeleverde handleiding hierover?

In Duitsland / Oostenrijk is dit CI+ model verkrijgbaar (www.samsung.de). De handleiding zegt dat als het een UE*******P model betreft, het CI+ functionaliteit biedt. Ik heb softwareversie T-CHUCIPDEUC-2004.0
 
:pompom:Gelukt!:pompom:

De truc bij mij was uiteindelijk:
- TV aanzetten op NL 1 HD (ongecodeerd)
- terwijl TV aanstaat de CAM module verwijderen en terugsteken
(met uitgeschakelde TV werkte verwijderen/terugsteken van de module niet, ik ben eigenlijk niet zo happig op stekkers of accessoires loskoppelen bij een ingeschakeld apparaat)

Voor alle duidelijkheid: de smartcard was geactiveerd en de TV was verder al compleet ingesteld.

Wat jammer dat ik morgen heel vroeg moet opstaan...
Bedankt voor de tips,

:sleep: Sabine
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan