• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Panasonic decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Y

Yvonne@

Hallo, Wij hebben een Panasonic decoder voor de digitale tv. Sinds anderhalve week hebben wij opeens geen ondertitels (ook niet via sttl) meer bij het Hallmark channel? Alle andere kanalen gewoon nog wel. Bij Ziggo krijg ik alleen te horen dat we de decoder moeten resetten of opnieuw installeren. Dat hebben we gedaan, maar dat helpt niet. Heeft iemand hier ervaring mee?:giveup:
 
Hallo, Wij hebben een Panasonic decoder voor de digitale tv. Sinds anderhalve week hebben wij opeens geen ondertitels (ook niet via sttl) meer bij het Hallmark channel? Alle andere kanalen gewoon nog wel. Bij Ziggo krijg ik alleen te horen dat we de decoder moeten resetten of opnieuw installeren. Dat hebben we gedaan, maar dat helpt niet. Heeft iemand hier ervaring mee?:giveup:
Handig die helpdesk "support" van Ziggo. Daar schiet je als klant echt iets mee op. Het enige dat er in hun scriptje staat is nodeloos de ontvanger laten resetten, meer weten ze niet. Onlangs is de Nederlande en Engelse teletext ondertiteling verdwenen bij Hallmark Channel. Er is nog wel Nederlandstalige DVB ondertiteling, maar ik vermoed dat de Panasonic niet met DVB ondertiteling overweg kan.
 
Dank je wel voor je reactie. Waar kunnen we die andere ondertitels vinden, als onze decoder die tenminste snapt?
 
Dank je wel voor je reactie. Waar kunnen we die andere ondertitels vinden, als onze decoder die tenminste snapt?
Als de Panasonic geen Nederlandstalige ondertitelingsmogelijkheid bij Hallmark Channel laat zien, dan kun je er vanuit gaan dat de Panasonic geen DVB ondertiteling ondersteunt.
 
Handig die helpdesk "support" van Ziggo. Daar schiet je als klant echt iets mee op. Het enige dat er in hun scriptje staat is nodeloos de ontvanger laten resetten, meer weten ze niet. Onlangs is de Nederlande en Engelse teletext ondertiteling verdwenen bij Hallmark Channel. Er is nog wel Nederlandstalige DVB ondertiteling, maar ik vermoed dat de Panasonic niet met DVB ondertiteling overweg kan.

Heeft ziggo zelf deze teletext subs uit het signaal gehaald, of heeft Hallmark dit zelf gedaan? Ook de oude samsung decoder kan alleen met txt subs overweg. Meende namelijk dat Ziggo zelf de dvb subs toevoegd, vind het daarom vreemd dat hallmark de txt subs zelf verwijderd, bij andere aanbieders die niet zelf de dvb subs toevoegen zou dan helemaal geen ondertiteling meer aanwezig zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft ziggo zelf deze teletext subs uit het signaal gehaald, of heeft Hallmark dit zelf gedaan?
Geen idee wie die teletext ondertiteling heeft weggehaald. Wat ik kan zien is dat de teletext data stream er niet meer is bij Hallmark Channel waardoor het een volstrekt zinloos advies van de helpdesk is om de ontvanger te resetten.
 
Heeft ziggo zelf deze teletext subs uit het signaal gehaald, of heeft Hallmark dit zelf gedaan? Ook de oude samsung decoder kan alleen met txt subs overweg.
Hetzelfde geldt voor de Siemens PVR, ook deze heeft geen ondersteuning voor DVB subs.
 
Er zou ooit een update komen voor deze decoder... toen geloofde ik nog echt dat het mannetje in de efteling van torentje naar torentje vloog zonder kabels.
DVB subtitles worden niet ondersteund en de decoder ook niet meer.
Ik heb um nog liggen..nostalgie..
 
Er zou ooit een update komen voor deze decoder... toen geloofde ik nog echt dat het mannetje in de efteling van torentje naar torentje vloog zonder kabels.

Oh komt die update niet meer dan?
Ze zijn toch druk bezig om de hele sourcecode te herschrijven begreep ik van anoniem? :oyeah:
 
Ja net zo hard als voor de samsung DCB-9401R (o.a. epg probleem zou opgelost worden ) en de humax ir fox ( o.a tijd bug ) Je kan wachten tot je een ons weegt, maar updates zullen er echt niet meer komen helaas.

Er zijn al lang weer nieuwere modellen in de handel en ze kloppen de consument liever weer een 100 a 200 euro uit de zak, om een nieuwe decoder te kopen die ook weer vol bugs zit. Gebruik hier nog steeds de samsung DCB-9401R en de humax ir fox tot hij er echt mee op houdt en dan schaf ik wel weer een nieuwe decoder vol met bugs aan. :oyeah::rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan