• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Modem Cisco EPC3928

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

teunke7

Paar dagen geleden begaf het modem zich en blies de laatste adem uit 4,5 jaar deed ie trouw zijn dienst. Helaas kon ie het weekend niet volhouden en was zijn laatste dag vrijdag.


Vandaag (dinsdag) hebben we het modem ontvangen. Allereerst werden er extra gegevens meegestuurd van een oude klant.

Klacht 1 is dus te veel gegevens waardoor je tevergeefs verkeerde inlog info inklopt op de laptop.

Klacht 2 het is een refurbished modem en je weet hoe dat gaat met elektronica...

Klacht 3 is tijdens de activatie via de laptop en telefoon krijgen we dus een proxy foutmelding.

We hebben gebeld en het zou morgen pas gefixed zijn en we kregen 20 euro en de reeds afgesproken vergoeding terug.

Na een paar uur konden we eindelijk het modem activeren :schater:

Na de activatie liepen wij tegen het volgend probleem aan: je kunt het gateway ip adres niet wijzigen :shock:

Ziggo ik krijg er hartkloppingen van als het werkt is het goed als het niet werkt een en al drama.:giveup:

Mijn vraag is weet iemand hoe ik het gateway adres wel kan wijzigen? Wij hebben inmiddels de router weer eraan hangen want ik krijg er moordneigingen van :oyeah:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan