• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Maar die korting geldt niet meer". Daar is het mij nu juist om te doen. We zijn weggelokt bij onze oude bundel door Ziggo. De uitspraak was immer en altijd dat AIE goedkoper is dan je huidige bundel. Wanneer ik mijn oude bundel had behouden dan betaalde ik 16,45 + 29,95 + (9,95-5,95)= € 50,40. Dat die korting niet meer geldt is omdat ik oude rechten ben verloren toen ik door Ziggo ben weggelokt van deze oude rechten. Had Ziggo mij die streek niet geleverd en netjes verteld dat AIE vanaf 1 januari 2010 € 1,55 duurder zou worden dan had ik mijn oude bundel behouden, met slechts een verhoging van een paar dubbeltjes.

Overigens waarom veranderd het digitaal gratis pakket niet mee ??? Of moet ik het nu zo lezen dat je voor de basis gratis digitale kanalen opeens €1,55 moet betalen?? Ik denk van wel namenlijk en dat alleen omdat je AIE hebt. Heb je losse pakketten dan heb je de basis digitale kanalen gratis????

Dit lijkt me geen eerlijke politiek.

Alles in 1 WAS voordeliger, je kan een bedrijf niet kwalijk nemen dat op een moment er iets veranderd.

In de brief staat dan ook duidelijk vermeld :
Men kan kosteloos opzeggen

Niets weerhoud je ervanom de losse pakketten terug te nemen!
 
Alles in 1 WAS voordeliger, je kan een bedrijf niet kwalijk nemen dat op een moment er iets veranderd.

In de brief staat dan ook duidelijk vermeld :
Men kan kosteloos opzeggen

Niets weerhoud je ervanom de losse pakketten terug te nemen!

Prima als Ziggo mij dan ook de oude rechten van combi-kortingen wil teruggeven graag zelfs! Dit is bedonderij van de bovenste plank.

Ik ben niet tegen een verhoging, maar feit blijft dat de mensen die niet zijn overgestapt op alles in 1 en de oude rechten nog hebben in hun vuistje kunnen lachen. Voor hen veranderd er gek genoeg helemaal niets. Door alleen de AIE-pakketten te verhogen en niets te veranderen aan mensen met de oude rechten ontstaat er een scheve verhouding.

Verder is het bedrag totaal uit de lucht gegrepen. Opeens moet iedereen € 1,55 meer betalen. Maar wanneer dit voor de digitale tv is dan zou dit niet kunnen kloppen, deze is gratis binnen het AIE-pakket, dan zouden de mensen met AIE opeens moeten betalen voor iets dat voorheen gratis is (en wat voor mensen met losse pakketten ook gratis is)

Ik zou dus wel eens willen weten waarvoor deze verhoging is, internet of telefonie en waarom de losse pakketten dan niet in prijs worden verhoogd. De verhoging zou dan voor het snelle internet moeten zijn, maar daar heb ik niet om gevraagd, ik kreeg dat als service bij mijn nieuwe pakket (dubbele snelheid). Mocht het dan om de snelheidsverhoging gaan dan pleit ik er voor dat er vanaf nu de mogelijkheid komt waarbij je binnen je pakket kunt kiezen voor wel of niet de dubbele sneleheid. Wil je het wel dan betaal je € 1,55 extra.

Kortom Ziggo scoort heel weinig punten bij mij!


Ik ben niet tegen verhogingen, maar dan wel iedereen over 1 kam scheren en niet alleen de bezitters van de AIE-pakketten uitmelken zonder reden en verder de verhogingen procentueel houden en niet zo maar een uit de lucht gegrepen bedrag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"Maar die korting geldt niet meer". Daar is het mij nu juist om te doen. We zijn weggelokt bij onze oude bundel door Ziggo. De uitspraak was immer en altijd dat AIE goedkoper is dan je huidige bundel. Wanneer ik mijn oude bundel had behouden dan betaalde ik 16,45 + 29,95 + (9,95-5,95)= € 50,40. Dat die korting niet meer geldt is omdat ik oude rechten ben verloren toen ik door Ziggo ben weggelokt van deze oude rechten. Had Ziggo mij die streek niet geleverd en netjes verteld dat AIE vanaf 1 januari 2010 € 1,55 duurder zou worden dan had ik mijn oude bundel behouden, met slechts een verhoging van een paar dubbeltjes.

Overigens waarom veranderd het digitaal gratis pakket niet mee ??? Of moet ik het nu zo lezen dat je voor de basis gratis digitale kanalen opeens €1,55 moet betalen?? Ik denk van wel namenlijk en dat alleen omdat je AIE hebt. Heb je losse pakketten dan heb je de basis digitale kanalen gratis????

Dit lijkt me geen eerlijke politiek.

Jij met je geen eerlijke politiek..... Er is niets niet eerlijk aan.
Een bedrijf mag zelf haar tarieven bepalen, de €1.55 verhoging zit hem in de onderliggende kosten van het basis tv abonnement.
Wanneer je geen Alles in 1 abonnement zou hebben gehad, wordt de zelfde soort verhoging berekend bij een Z1 TV abonnement (analoog)

bij UPC kost het zelfde TV abonnement €16.70, Ziggo is in vergelijking met deze nog steeds goedkoper.
Bij Kabelnoord kost het zelfde €16.50
CaiW is goedkoper.

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je dit basis abonnement eigenlijk kan zien als een soort van vast recht op je kabel aansluiting. Dit mede met de inflatie, moeizame economie en tal van andere factoren zie je dat bedrijven hun winsten op pijl willen houden. Ziggo ook.....
Natuurlijk is die 1.55 verhoging erg pijnlijk en ook ik zal hier nachten van wakker liggen.... Maar wanneer je dit in het juiste perspectief ziet valt het allemaal reuze mee....
 
Prima als Ziggo mij dan ook de oude rechten van combi-kortingen wil teruggeven graag zelfs! Dit is bedonderij van de bovenste plank.

Ik ben niet tegen een verhoging, maar feit blijft dat de mensen die niet zijn overgestapt op alles in 1 en de oude rechten nog hebben in hun vuistje kunnen lachen. Voor hen veranderd er gek genoeg helemaal niets. Door alleen de AIE-pakketten te verhogen en niets te veranderen aan mensen met de oude rechten ontstaat er een scheve verhouding.

Verder is het bedrag totaal uit de lucht gegrepen. Opeens moet iedereen € 1,55 meer betalen. Maar wanneer dit voor de digitale tv is dan zou dit niet kunnen kloppen, deze is gratis binnen het AIE-pakket, dan zouden de mensen met AIE opeens moeten betalen voor iets dat voorheen gratis is (en wat voor mensen met losse pakketten ook gratis is)

Ik zou dus wel eens willen weten waarvoor deze verhoging is, internet of telefonie en waarom de losse pakketten dan niet in prijs worden verhoogd. De verhoging zou dan voor het snelle internet moeten zijn, maar daar heb ik niet om gevraagd, ik kreeg dat als service bij mijn nieuwe pakket (dubbele snelheid). Mocht het dan om de snelheidsverhoging gaan dan pleit ik er voor dat er vanaf nu de mogelijkheid komt waarbij je binnen je pakket kunt kiezen voor wel of niet de dubbele sneleheid. Wil je het wel dan betaal je € 1,55 extra.

Kortom Ziggo scoort heel weinig punten bij mij!


Ik ben niet tegen verhogingen, maar dan wel iedereen over 1 kam scheren en niet alleen de bezitters van de AIE-pakketten uitmelken zonder reden en verder de verhogingen procentueel houden en niet zo maar een uit de lucht gegrepen bedrag!


Dit is niet waar.... Bij oude abonnementen gaat het TV BASIS tarief ook omhoog... Alle abonnees van Ziggo krijgen te maken met deze prijsverhoging........ Jij gaat er vanuit dat deze verhooging door een eventuele snelheidverhoging van internet komt, echter je kan duidelijk in de media lezen dat dit om een verhoging van het basistarief is. TV basis, deze kosten betaal je misschien niet direct op factuur maar worden door Ziggo wel in een totaalpakket mee genomen.
Afhankelijk in welke gemeente je woont liggen deze kosten tussen de 14 en 16.50. In deze kosten wordt onder ander het onderhoud van het COAX netwerk berekend, Dit heeft Ziggo nodig om het COAX netwerk draaiende te houden...
 
Dit is niet waar.... Bij oude abonnementen gaat het TV BASIS tarief ook omhoog... Alle abonnees van Ziggo krijgen te maken met deze prijsverhoging........ Jij gaat er vanuit dat deze verhooging door een eventuele snelheidverhoging van internet komt, echter je kan duidelijk in de media lezen dat dit om een verhoging van het basistarief is. TV basis, deze kosten betaal je misschien niet direct op factuur maar worden door Ziggo wel in een totaalpakket mee genomen.
Afhankelijk in welke gemeente je woont liggen deze kosten tussen de 14 en 16.50. In deze kosten wordt onder ander het onderhoud van het COAX netwerk berekend, Dit heeft Ziggo nodig om het COAX netwerk draaiende te houden...
Zie deze site:
https://ziggotariefswijziging.nl/

Het analoge tarief gaat slechts met een paar dubbeltjes omhoog. ik zit in het Cogas-gebied an daar wordt analoog helemaal niet verhoogd. Kortom de reden welke jij aangeeft klopt niet, als dat waar zou zijn dan zouden alle analoge basistarieven ook met €1,55 stijgen en dat is onjuist. Alleen als afnemer van AIE wordt je gepakt door Ziggo overigens zoals op de site staat zonder opgaaf van reden alleen vanwege prijsstijgingen. Dit zou alleen te billijken zijn wanneer ook de losse pakketten en ook de oude combi-pakketten in prijs zouden stijgen. Kortom alleen AIE-bezitters worden gepakt door Ziggo :evil:
 
Kortom alleen AIE-bezitters worden gepakt door Ziggo :evil:
Word jij nu niet moe van je zelf?

Ik hoor telkens hetzelfde verhaal van jou terwijl al heel vaak uitgelegd is wat er aan de hand is.

Besteed je energie nuttiger zou ik zeggen.

Ik ben weg... tenminste als ik mij niet weer uit de tent laat lokken.
 
pfff werden de boodschappen alleen maar in totaal met 1,55 per maand duurder en dan vast voor het hele jaar,kan ik hier tekenen ? :pompom:
Tipje,in juni kunnen we weer de barricaden op want per 1 juli gaat de huur weer met zo'n 2 % omhoog... voor de doorsnee huurder is dat minimaal al weer ruim 10 euro.
Een verhoging is nooit leuk maar zie het wel even in het bredere geheel.
We staan ook niet met spandoeken bij de Appie of bij de huurbaas.. en voor heel veel mensen is door de afschaf van de extra kosten voor de 2e en 3e smartcard alles juist met een behoorlijk bedrag goedkoper geworden.
En zometeen smijten we weer met zijn allen tientallen tot honderden euro's over de balk met kerst en sinterklaas.. waar blijft die 1,55 in verhouding tot dat ?

UPC: SPORT 1 PLUS EREDIVISIE = 15 EURO
ZIGGO: ALLEEN EREDIVISIE = 15 EURO

ALL IN 1 PAKKET IS BIJ UPC IETS GOEDKOPER

En nog 1,55 euro verhogen, is mij wel raadsel.
 
UPC: SPORT 1 PLUS EREDIVISIE = 15 EURO
ZIGGO: ALLEEN EREDIVISIE = 15 EURO

ALL IN 1 PAKKET IS BIJ UPC IETS GOEDKOPER

En nog 1,55 euro verhogen, is mij wel raadsel.

Eredivisie Live UPC = 2 kanaalen...
Eredivisie Live Ziggo = 4 Kanaalen...


Voorts kan je Ziggo niet met UPC vergelijken, zijn namelijk geen concurenten van elkaar... Ze hebben geen overlap in hun verzorgingsgebied.... Je zou qua prijs natuurlijk een overzicht kunnen maken, maar een vergelijk is moeilijk omdat je niet tussen Ziggo of UPC kan kiezen........ Maak dan een vergelijk tussen Tele2, Alice, KPN, Het NET enz.....


kom je tot hele andere resultaten......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan