• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Conversie van bestanden van en naar Humax 5050c

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die platoon tool werkt bij mij wel (heeft .net framework nodig), alleen kan de 5050c er helaas niets mee. (gebroken film icoontje).

De TS die hij (supersnel) genereert werkt wel na htm en nts te creeeren met de fantastische super Hillpet hmt en nts generatortool, alleen helaas de audio doet het niet.

De broncode is alleen van de remux dll, helaas niet van het nts verhaal.

Bummer. Ik had graag gezien dat de makers iets bruikbaars hadden gevonden.
Welke versie dotNet gebruik je voor Platoon ? Ik dacht dat ik alle gangbare versies we zo'n beetje had. :sad:

-Peter-
 
Welke versie dotNet gebruik je voor Platoon ? Ik dacht dat ik alle gangbare versies we zo'n beetje had. :sad:

-Peter-

Ik heb hier 1.0.3705, 1.1.4322, 2.0.50727, 3.0 en 3.5.

Ik weet niet welke de tool nodig heeft.

groet Jos.
 
Als je dat van plan bent kun je beter gaan kijken naar een NMT (Networked Media Tank) zoals de Popcorn Hour, Xtreamer, AC Ryan etc.
Die speler zijn helemaal toegespitst op het afspelen van de diverse mediafiles.

Het afspelen met de Humax 5050C wordt dan toch al gauw een hoop gepruts.
Omzetten van al je DVD's naar TS-files en ga zo maar door.
Bedankt voor je antwoord. Het liefst wil ik (lees: mijn vriendin) 1 apparaat die gewoon allebei doet. Ik heb nu een Humax IR-FOX-C, maar die kan niks: alleen digitale beelden doorzetten naar tv via scart, en that's it. :)
DVD's kijken doe ik via een laptop, met VGA naar mijn tv en een audio-kabeltje naar mijn losse speakerset :)

Ik ga nog maar 's zoeken. Die Eminent ziet er zeker goed uit qua design. Ik ga even afwachten wat er mogelijk is met een losse externe harde schijf en synchronisatie van mijn films vanaf mijn hoofd-pc...
 
Bedankt voor je antwoord. Het liefst wil ik (lees: mijn vriendin) 1 apparaat die gewoon allebei doet. Ik heb nu een Humax IR-FOX-C, maar die kan niks: alleen digitale beelden doorzetten naar tv via scart, en that's it. :)
DVD's kijken doe ik via een laptop, met VGA naar mijn tv en een audio-kabeltje naar mijn losse speakerset :)

Ik ga nog maar 's zoeken. Die Eminent ziet er zeker goed uit qua design. Ik ga even afwachten wat er mogelijk is met een losse externe harde schijf en synchronisatie van mijn films vanaf mijn hoofd-pc...
Ik wilde je niet ontmoedigen om de Humax 5050C te kopen hoor maar voor wat jij wilt kun je dus beter een mediastreamer gebruiken. ;)

Ik heb zelf de Humax 5050C (1 TB harddisk) echt een pracht apparaat en de TS files kan ik gewoon afspelen op mijn Icybox IB-MP309HW (1 TB harddisk).
Ik heb dus beide apparaten naast elkaar staan en ze zijn ook beiden via het netwerk benaderbaar.
Dit is voor mij in ieder geval de meest ideale oplossing. :)
 
Die past zeker in het rijtje! Ziet er erg goed uit, zeker voor die prijs. :)
Helaas geen ruimte voor een interne harddisk.

Ik gebruik een media speler van Dvico de Tvix 6500, je kan er zelf een HD in plaatsen. Hij speelt de bestanden .TS van de Humax perfect af. De prijs is ongeveer een 290 € excl de HD.
 
Hoi,

Ik neem aan dat jullie op de hoogte zijn van de Duitse tool platoon_013? De tool is geschikt om video naar de Humax iCord apparaten te schrijven.
Ik heb er nog geen werkende video mee op de Humax 5050 kunnen zetten, maar de broncode zit erbij, dus misschien handig voor de ontwikkelaars onder jullie?

Deze is via https://www.sat-universe.com/showthread.php?t=121040&highlight=platoon te downloaden. Je moet je wel eerst registreren.

Beschrijving:
* Converts video files to your own .ts
* Creates the necessary .nts and .hmt file
* Transfers files via FTP to the iCord

De tool maakt niet de bijbehorende ".naam" directory aan, maar laat je wel de .hmt file editen.

Groet, en succes!
Cat_7

Hoi Cat_7, bedankt voor de tip, heb jij het programma al en zou je het willen delen?

Groet MMMuller
 
bedankt heb het programma gedownload, zal kijken wat het kan.
zal mijn bevindingen melden.

Groet MMMuller:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan