• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Verhuizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DJZIGGO

We hebben tijdig ons verhuisbericht doorgegeven. Toezegging gekregen van Ziggo dat we binnen 10 werkdagen het alles-in-1 pakket zouden ontvangen. we zijn nu inmiddels bijna een maand verder maar nog steeds helemaal niets ontvangen. Natuurlijk de klantenservice al gebeld maar daar hebben ze een (voor Ziggo) afschuif en verberg systeem.
Bij wie moet ik zijn om wel een antwoord te krijgen?

Groeten
 
We hebben tijdig ons verhuisbericht doorgegeven. Toezegging gekregen van ZIggo dat we binnen 10 werkdagen het alles-in-1 pakket zouden ontvangen. we zijn nu inmiddels bijna een maand verder maar nog steeds helemaal niets ontvangen. Natuurlijk de klantenservice al gebeld maar daar hebben ze een (voor Ziggo) afschuif en verberg systeem.
Bij wie moet ik zijn om wel een antwoord te krijgen?

Groeten


Bij de klantenservice, even de status opvragen dmv je Ziggo klantnummer.
Mocht de verhuizing nog niet doorgevoerd zijn een brief schrijven met daarin nogmaals het verzoek en vanzelf sprekend aangeven dat dit de 2e keer is. deze opsturen naar de klantenservice in Utrecht.
 
Of een mail sturen naar de directeur van de klantenservice, heeft mij tot nu toe geholpen met alles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan