• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ontvangadres

Status
Niet open voor verdere reacties.
De aliassen die in het verleden bij de @home adressen zijn gemaakt blijven bestaan alleen kunnen er geen nieuwe meer worden gemaakt. De bestaande kunnen alleen verwijderd worden.

ik zie in die account van mijn familielid wel een optie die heet "alias aanmaken" als ik een nieuwe mailbox aangemaakt heb. Daar kun je ook een alias invoeren, alleen blijft het knopje 'opslaan' grijs in Google Chrome. Met Firefox kun de alias wel opslaan (het opslaan knopje wordt dan oranje), maar na het opslaan komt er een foutmelding dat dit niet gelukt is. Dit werkt dus niet zoals bedoeld :?
 
ik zie in die account van mijn familielid wel een optie die heet "alias aanmaken" als ik een nieuwe mailbox aangemaakt heb. Daar kun je ook een alias invoeren, alleen blijft het knopje 'opslaan' grijs in Google Chrome. Met Firefox kun de alias wel opslaan (het opslaan knopje wordt dan oranje), maar na het opslaan komt er een foutmelding dat dit niet gelukt is. Dit werkt dus niet zoals bedoeld :?
Die mogelijkheid heb ik alleen bij @Ziggo adressen. Niet meer bij @home. Is mij ook door klantenservice bevestigd.
 
Die mogelijkheid heb ik alleen bij @ziggo adressen. Niet meer bij @home. Is mij ook door klantenservice bevestigd.

Ja wat ik probeerde was ook op een @ziggo adres en staat alleen bij een (in de nieuwe omgeving) nieuw aangemaakte mailbox. Bij de hoofdmailbox die een quicknet.nl adres had niet, en dat zal de reden dus zijn.

Maar het vervolgens bewaren van die aliassen gaat dus fout :cry:
 
Dat werkt bij mij ook niet. Heb dit gedaan dmv een link van Trance-M uit een ander topic
https://www.ziggo.nl/mail-wijzigen/


bron: https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=508656&postcount=8

In die berichten lijkt het alsof je alleen via een truuk op die mail-wijzigen pagina terecht kunt komen, maar dat is niet zo hoor. Je moet alleen even doorhebben dat je via een soort menustructuur moet werken.

Als je inlogt op de nieuwe mijn-ziggo (als je account is overgezet) kun je klikken op "mijn producten", op de volgende pagina kun je dan kiezen voor "internet".
Op de pagina die dan verschijnt zie je onder het woord "Internet" een soort menu met 3 opties naast elkaar staan: Je internet abonnement; Internetbeveiliging; Wifi-Spots. Maar er is nog een vierde menu: "Email", die staat daar rechts van, maar wordt dus alleen zichtbaar als je op het 'pijltje rechts' klikt. Dan schuift het menu als het ware naar links en verdwijnt de eerste optie.
 
In die berichten lijkt het alsof je alleen via een truuk op die mail-wijzigen pagina terecht kunt komen, maar dat is niet zo hoor. Je moet alleen even doorhebben dat je via een soort menustructuur moet werken.

Als je inlogt op de nieuwe mijn-ziggo (als je account is overgezet) kun je klikken op "mijn producten", op de volgende pagina kun je dan kiezen voor "internet".
Op de pagina die dan verschijnt zie je onder het woord "Internet" een soort menu met 3 opties naast elkaar staan: Je internet abonnement; Internetbeveiliging; Wifi-Spots. Maar er is nog een vierde menu: "Email", die staat daar rechts van, maar wordt dus alleen zichtbaar als je op het 'pijltje rechts' klikt. Dan schuift het menu als het ware naar links en verdwijnt de eerste optie.


Dit klopt in dit geval niet helemaal. Als ik de link gebruik kom ik op een pagina terecht die er uitziet als het oude mijn ziggo. Hier staat zelfs nog de mogelijkheid om email door te sturen alleen krijg je hier een melding te zien dat dit via de webmail moet en niet meer kan met UPC(??) adressen. Wel degelijk een andere pagina
 
Dit klopt in dit geval niet helemaal. Als ik de link gebruik kom ik op een pagina terecht die er uitziet als het oude mijn ziggo. Hier staat zelfs nog de mogelijkheid om email door te sturen alleen krijg je hier een melding te zien dat dit via de webmail moet en niet meer kan met UPC(??) adressen. Wel degelijk een andere pagina

Die pagina uit jouw link is inderdaad anders, maar wat er anders is werkt niet meer (doorsturen). Ik bedoelde dat aliassen ook nog via de officiële pagina te zien zijn zoals ik beschreef. Of heb jij die niet daar ?
 
Die pagina uit jouw link is inderdaad anders, maar wat er anders is werkt niet meer (doorsturen). Ik bedoelde dat aliassen ook nog via de officiële pagina te zien zijn zoals ik beschreef. Of heb jij die niet daar ?



Ja ook bij mij zijn de aliassen wel te zien, maar ook ik kan er geen bijmaken. Op de pagina die ik via de link te zien krijg is het me wel gelukt om een alias aan te maken. De nieuw gemaakte alias is dan weer gewoon zichtbaar in het nieuwe mijn ziggo
 
De aliassen die in het verleden bij de @home adressen zijn gemaakt blijven bestaan alleen kunnen er geen nieuwe meer worden gemaakt. De bestaande kunnen alleen verwijderd worden.


Ik heb contact gehad met de klantenservice over de forward. Deze kunnen zij ook nergens weervinden en ook niet uitzetten. Heb ook geprobeerd een forward in te stellen via webmail, maar deze wordt niet uitgevoerd omdat er toch een forward aanwezig is. Heb met de klantenservice de instellingen doorgenomen maar niets lijkt te werken. Ik kreeg een verhaal te horen dat mijn @ZIGGO adres als het ware over mijn @HOME adres heengezet zou zijn, wat dat ook betekenen mag. In ieder geval is het nog steeds zo dat al mijn mail gestuurd naar het @ZIGGO adres binnenkomt bij @HOME. De klantenservice heeft dit als storing gemeld. Afwachten wat hier uitkomt. Zodra ik meer weet meld ik het hier
groet Roy
Inmiddels voor de 2e keer door ziggo gebeld hierover. Het blijkt een bekend probleem en er wordt aan gewerkt. Tot die tijd kan de klantenservice toch helpen met het uitzetten van deze forward. Het kan alleen tot 3 dagen duren (gaat via "andere" afdeling).
Uit laten schakelen: en nu maar afwachten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan