• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Reclame prijs Alles-in-1

  • Onderwerp starter Mr_Parker
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt mij raadzaam en verstandig dat bij *alle* reclame te doen die je krijgt, hoe persoonlijk het ook is.
 
Om heel eerlijk te zijn vind ik dit gezeur om niks.
De delete-knop is gewillig en zoals Isis ook al zegt meld je even af voor dit soort mailings en je hebt er geen last meer van.

Als ik het goed heb zijn deze mailings compleet geautomatiseerd en dus echt niet zo persoonlijk als jij denkt.
Denk je dat Ziggo een hele mail speciaal voor jou op gaat stellen? Ik dacht het niet.

Komt ook nog eens bij dat je de internetsnelheid een keer zo snel is, je onderling gratis bellen hebt en jij ook nog eens de mazzel hebt dat je maar ongeveer €10,00 i.p.v. €16,75 voor je analoge aansluiting hoeft te betalen.
Voor het merendeel van de Ziggo-abonnees is de Alles-in-1 aanbieding dus wel degelijk een zeer leuke aanbieding.
 
De berekening is gebaseerd op de gemiddelde aansluiting.

Het is begrijpelijk dat mensen zich 'vergissen' in de goedkopere prijs.
een puut geval van goede marketing

reclame maken is maar 1 ding, het aanprijzen van de goede punten van een product.
dit word gedaan door voorbeelden te stellen met extreme.

een ieder is verantwoordelijk voor zijn beslissingen, de kleine groep die in de problemen komen door de+ 4,65 hogere abb. prijs, zal op een hand te tellen zijn ( al betwijfel ik of die al op zo'n abbonement zitten, die zijn er meer met de Z1 denk ik )
 
Men gaat in de prijsvergelijking uit van het standaard tarief voor radio & tv, niet van de afwijkende tarieven zoals die in bepaalde plaatsen nog van kracht is. Een ieder die de aanbieding krijgt moet voor zichzelf narekenen en bepalen of dat hetgene is wat hij/zij graag wil.

Gezinnen zullen niet in de problemen komen van die nog geen 5 euro, doen ze dat wel, dan is er al iets anders mis, dan is het uberhaupt beter om wat luxe producten te gaan schrappen waar maandelijks voor betaald word.

Daarnaast zullen in de toekomst alle tarieven voor radio & tv in het gehele Ziggo gebied gelijk getrokken worden en is de bereking wel in orde. UPC heeft haar tarieven in het verleden al gelijkgetrokken, dus ik denk dat Ziggo daar nooit meer lang mee zal gaan wachten.

Ik vind dit eigenlijk een beetje van een mug een olifant maken, en ergens problemen zien waar ze niet zijn.
 
Het is begrijpelijk dat mensen zich 'vergissen' in de goedkopere prijs.
een puut geval van goede marketing
Alles-in-1 is over het algemeen ook goedkoper.
Zeker als je een KPN abonnement er naast hebt is de Alles-in-1 aanbieding zeker aan te raden.

Ik denk in dit geval dat de TS zelf toch de grootste problemen in deze aanbieding ziet ook vanwege het al goedkopere analoge abonnement dat hij heeft.

Als er meerdere mensen waren die deze aanbieding dubieus zouden vinden dan had Radar er al lang een uitzending aan gewijd. ;)
 
De beltarieven van alles in 1 zijn hoger dan die van de KPN.
Niet echt interessant dus.
 
De beltarieven van alles in 1 zijn hoger dan die van de KPN.
Niet echt interessant dus.
Voor de 10 (Budget)/20 (normaal) euro verschil die je niet meer betaalt aan KPN kun je nog redelijk wat verbellen.
Alhoewel KPN heeft natuurlijk ook aanbiedingen voor onbeperkt bellen. ;)

Mijn hele familie heeft Ziggo dus voor mij is het wel interessant.
 
Pas als Ziggo mij hetzelfde kan bieden als XS4all (onbeperkt naar vaste nummers binnen de EU en Noord-Amerika bellen voor €20,- per maand) wordt het voor mij interessant :p

Maar aie kán interessant zijn qua prijs. Dit verschilt per persoon en per situatie, dat zal je voor jezelf moeten berekenen en uitmaken. Zoals je dat mijns inziens bij elke aanbieding moet doen.
 
En ik moet zeggen, mijn telefonie ligt er hier zelden uit
( rapportage alarmsysteem heeft een 99% uptime op de lijn )

dat was 'ooit' bij ADSL van KPN wel anders, en toen ik over ging naar het VOIP verhaal van xs4all werdt het nog erger ( startup van de dienst, dus geen nette vergelijking )

Ik heb het volledige pakket, dus A in 1 extra + volop bellen & tv totaal pakket
Ik bel niet naar het buitenland, en mobiel wordt via de mobiel gebeld.
en betaal nu 84 euro hiervoor
bij mijn Z3 + telefoon + tv digitaal + de analoge tvabbo was dat 92,-
vandaar dat een ieder dit zelf moet uitrekenen of het voordeliger word / is

( in plaats van schoppen om nog geen 5 euro's :giveup:)
 
Pas als Ziggo mij hetzelfde kan bieden als XS4all (onbeperkt naar vaste nummers binnen de EU en Noord-Amerika bellen voor €20,- per maand) wordt het voor mij interessant :p

Als je een geschikte (SIP/VOIP) telefoon hebt kun je via Voip providers zoals bijvoorbeeld voipbuster enorm besparen als extra uitgaande lijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan