• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Spontane ondertiteling bij aantal tv kanalen

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

peterj79

Sinds de harmonisatie met upc heb ik problemen me de ondertiteling van een aantal tv kanalen zoals Disney channel en humor tv. In de tv staat standaard de ondertiteling aan voor digitale tv. Zodat ik bv discovery world met ondertiteling kan kijken. Netjes met witte letters en transparant. Dat heeft altijd zo gewerkt. Maar nu krijg ik op bovengenoemde kanalen zoals disney en humor tv spontane nederlandse ondertiteling terwijl de audio gewoon nederlands is. Volgens Ziggo ligt het natuurlijk aan mijn tv, Ik had ook niet anders verwacht. Hel lijkt op de ondertiteling die ik ook kan krijgen als ik pagina 888 van teletekst opvraag

Ik heb een ziggo gecertificeerde sony tv met een common interface module,
 
vandaag zag ik dit ook langskomen, mn kinderen waren aan het kijken op de kinderzenders.


ook ook sony tv...


berrie.
 
Hier ook last van 'spontane' ondertiteling op bepaalde zenders.... vooral bij HumorTV is het zeer hinderlijk... bijna beeldvullend:roll:
 
OP de ab staat een toets met iets van sttl (subtitel) daar kan je dan kiezen hoe het wordt ondertiteld of niet.
Jos
 
Bedankt voor alle reacties. Het aan en uit zetten van de subtitles op de afstandsbediening gaat na een tijd toch echt irriteren. Het is kiezen voor altijd uit of altijd aan. Het heeft altijd goed gewerkt en naar mijn mening hoort een ondertiteling niet standaard te komen bij nederlandse audio. Gebruik dan de teletekst. Ziggo laat hier een flinke steek vallen. Zeker omdat er dus meer klachten zijn. Werd van de week gebeld door ziggo voor een opnieuw een hbo aanbieding. De zoveelste hbo aanbieding. Gaat blijkbaar niet goed met hbo. Mijn problemen met upc zijn toen ook besproken. Ze zouden alle klachten serieus nemen dus ik moest de storingsdienst maar bellen. Daar is dus niets van waar. Ze ontkennen echt alles. Ik moet van ziggo alle tv kanalen gaan bellen die opeens een ondertiteling geven.
 
spontaan ondertitels

bij losse decoders heb je hier geen last van ik kan per kanaal aan en uit zetten ik heb dit probleem dus niet :pompom::applause:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan