• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Aanbod Sport 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
I

il padrino

Ik wou graag jullie mening hierover eens weten.

Het aanbod, vooral het voetbal van sport 1 vind ik behoorlijk vermindert:sad:.

Een paar voorbeelden,

2 kanalen minder dan vroeger, 6 ipv 8 waardoor er in de groepsfase van de CL niet alle 8 de wedstrijden kunnen worden uitgezonden en in de reclames hebbben ze het steeds over de poulefases dus ik vraag me af of ze de finales wel gaan uizenden.

Geen Bundesliga meer, Geen serie A wedstrijd meer op zaterdag avond.
Geen Frans, Portugees voetbal Enzovoort...:cry:

En dan te denken dat de meeste abonnees het voor t voetbal afnemen.
Ook hebben ze nog inkomsten uit reclame wat ik voor een betaal zender al raar vind en dan is het aanbod toch minder dan vroeger ondanks die reclame inkomsten.
Ook steeds vaker in de rust van de wedstrijd beelden van eerder gespeelde wedstrijden ipv een analyse.
Moeten de onderhandelaars beter hun best doen of zouden ze de prijs wat lager moeten doen om meer abonnees te krijgen.
Of juist wat hoger om meer te kunnen binnen halen.
Ook zou ik graag wat K1 of UFC zien en wat auto/motorsport.
Ik heb er wel een 5 euro meer p/m voor over

Ik zit er sterk aan te denken mijn abonnement na 4 jaar bij sport 1 op te zeggen:giveup: als het niet gaat verbeteren.​
Wat jullie?
 
Ik vind het aanbod van voetbal juist te veel.
Andere sporten komen nauwelijks aan bod.
Vorig weekend, toen we allemaal konden kijken, heb ik behalve voetbal en tennis alleen nog een golftournooi gezien. Dus voor mij hoeft Sport 1 ook niet.
 
Re:

2 kanalen minder dan vroeger, 6 ipv 8 waardoor er in de groepsfase van de CL niet alle 8 de wedstrijden kunnen worden uitgezonden en in de reclames hebbben ze het steeds over de poulefases dus ik vraag me af of ze de finales wel gaan uizenden.

Geen Bundesliga meer, Geen serie A wedstrijd meer op zaterdag avond.
Geen Frans, Portugees voetbal Enzovoort...:cry:

Serie A is er zeker weleens op zaterdagavond. Frans voetbal hebben ze ook (ook niet ieder weekend). Portugees voetbal heb ik afgelopen zaterdag nog gezien.

Dat de Bundesliga er niet is, komt door de vraag/aanbod (ook RTL heeft de samenvattingrechten nog niet binnen). Als de aanbieder gaat inzien dat zenders niet meer de topbedragen zullen betalen, komt het vanzelf weer terug. De zenders (ook Sport 1) hebben geen oneindige liquiditeiten dus wordt het bod lager.

Dat van de kanalen komt door Ziggo, UPC. Dat is geen iniatief van Sport 1 en m.i. zijn 6 kanalen genoeg. Voor de CL heb je dan in ieder geval de betere wedstrijden (ik zit niet op Verweggistan FC tegen Kiev FC te wachten). En in het weekeinde heb je ook nog genoeg aanbod (qua Premier League).
 
Wij overwegen Sport1 te nemen, weet er iemand wanneer het darten weer wordt uitgezonden ??? :frons:
 
Wij overwegen Sport1 te nemen, weet er iemand wanneer het darten weer wordt uitgezonden ??? :frons:

Is nu een tournooi bezig, het 'World Cranprix Darts' in Dublin. Hier is het openen met een dubbel en finischen met een dubbel. Vanavond om 08.00u. is de finale tussen Raymond van Barneveld en Phil Taylor.
 
Het is inderdaad minder

Ook ik mis de bundesliga (vooral nu met Bayern Munchen, Louis van Gaal) maar wat ik nog het meeste mis is het NBA basketbal!!! Waar is dat gebleven?

Ik ben een behoorlijke voetballiefhebber maar het basketbal stond toch ook hoog op het verlanglijstje!

Erg jammer!
 
RE:

Volgens NBA.com is de 'opening day' op 26 oktober.
 
nba op sport1

Vanaf gastenboek donarbasketbal.nl gehaald m.b.t. NBA:

In ieder geval tot november zal basketbal niet door Sport1 worden uitgezonden. Op dit moment lopen de onderhandelingen met de NBA, maar wij kunnen nog geen uitspraken doen over onze toekomstige programmering.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Film1 Sport1
 
Ook ik mis de bundesliga (vooral nu met Bayern Munchen, Louis van Gaal) maar wat ik nog het meeste mis is het NBA basketbal!!! Waar is dat gebleven?

Ik ben een behoorlijke voetballiefhebber maar het basketbal stond toch ook hoog op het verlanglijstje!

Erg jammer!

de bundesliga komt toch op rtl7 of niet? zei derksen laatst bij voetbalinternational.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan