• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

klein beeld met grote zwarte randen

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Bigsmoke

Sinds enkele dagen heb ik bij diverse, steeds wisselende zenders, een klein beeld met grote zwarte randen, Voorheen nooit gezien, gaat ook niet weg met omzetting van formaat in afstandsbediening HUMAX 5050 c of HDTV van Philips. Is zeer storend, en als ik overschakel naar analoge ontvangst (via coax naar TV) hebben de betreffende zenders nergens last van...!
Iemand suggesties? :evil:
 
Tevens via andere decoder (kleine IRT van humax) en andere gewone breedbeeld TV zelfde zenders doorgelopen, geen enkele fout....!
Dure Humax 5050c nu al kapot?
 
denk zelf dat het ergens in de instellingen staat. Maar allebei de decoders zelfde manier aan gesloten ?
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
beeld met grote zwarte randen

Ja allebei exact gelijk aangesloten. Heb zelf het vermoeden, na alle instellingen nog eens te hebben nagelopen dat 1 van de 2 tuners dit euvel laat zien en de andere niet. Daar ik deze echter niet apart kan inregelen en resetten ook niet baat, denk ik dat er iets helemaal mis/ontregeld is met de software van 1 tuner.
Baal er wel van, is zo op zich een erg makkelijk en handige HD recorder!
 
Sinds enkele dagen heb ik bij diverse, steeds wisselende zenders, een klein beeld met grote zwarte randen, Voorheen nooit gezien, gaat ook niet weg met omzetting van formaat in afstandsbediening HUMAX 5050 c of HDTV van Philips. Is zeer storend, en als ik overschakel naar analoge ontvangst (via coax naar TV) hebben de betreffende zenders nergens last van...!
Iemand suggesties? :evil:


Welke zenders merk je dit?
 
beeld met grote zwarte randen

Steeds wisselende zenders, door de dag voornamelijk Ned2 ,de rtl 4 en 5 en 7, Sat1, RTL +, discovery, Animal Planet, deze het vaakst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan