• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Update aangaande certificering Philips

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat gerust wel werken. Anoniem heeft verklaard dat Philips binnen een week met een nieuwe firmware komt. Dit zuigt hij gerust niet uit zijn grote duim.

dit beweert philips, ze moeten het echter nog wel waarmaken
 
@Anoniem?

Zijn er wellicht nog meer workarounds voor nog-niet-opgeloste issues?
Dat bespaart ons een boel puzzelen terwijl jij/jullie ze misschien allang weten.

Alvast bedankt.

nee, daar houden we ons niet mee bezig. Wij concentreren ons op de bugfixes en eventuele side-effects en regressie.
 
Alleen, Anoniem werkt voor Ziggo, niet voor Philips, hoe weet ie dat dan???
Of praten Ziggo en Philips opeens weer samen :shock: :shock: :shock:
Ik ga mijn philips volgende week halen, op hoop van zegen.....

Philips zit bij ons in het test-lab net zoals alle andere fabrikanten. We hebben bijna dagelijks contact.
 
wel heel apart dat op sommige 8404 tvs hij wel werkt
op de mijne blijft hij hangen op 20% authenticatie

ligt dit aan waar hij gemaakt is?? wel heel vreemd je zou verwachten dat de softwarematig identiek zijn
 
Ik begrijp alleen één ding niet.
Ziggo zegt dat ze de alphacrypt in CI+ sloten gaan blokkeren "om verwarring te gaan voorkomen". Maar waarom worden dan in dit geval de philips tv's niet actief geblokkeerd. Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp dat iedereen zo snel mogelijk met de ZiggoCAM (dus zonder externe decoder) wil kijken. Het zou voor de meeste mensen en handelaren toch juist verwarring kunnen voorkomen. Je voorkomt daarmee ook dat er allerlei verschillende firmwareversies door elkaar gaan lopen. In een winkel moet je gewoon aan typenr en firmwareversie kunnen zien dat het gaat werken.
Op het moment dat de Philips tv's door de Ziggokeuring zijn gekomen kan Philips toch weer vrijgegeven worden.
Dan weet iedereen tenminste dat als je tv op de lijst staat het moet werken en hoef je niet te kijken of je tv nou uit Frankrijk oid komt.
 
omdat Ziggo dan meteen de oorlog verklaart aan philips en onherstelbare schade aanricht. Philips zal dat ook absoluut niet accepteren dat het actief geweerd wordt en naar de rechter stappen.
Ik denk dat Ziggo dat juridisch ook niet kan.
 
Is er nu dus geen 1 philps tv die met de ziggo modulle werkt of is er een lijstje dat wel werkt? Ben vandaag alle klanten aan het bellen die wij gister zo`n modulle hebben verkocht, echt een drama :sad:
 
@Vobisveen:

Er loopt een ander draadje over het wel/niet werken van de Ziggo CI+ CAM module in Philips TV's:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20703

Prima dat er al een draadje hierover. Toch denk ik dat alle mensen die nu een werkende Philips tv hebben met een originele Ziggo CI+ module hun handen mogen dicht knijpen en elke avond een schietgebedje moeten maken dat Ziggo 's avonds niet stiekem een update heeft uitgevoerd.

Dit is namelijk bij mij gebeurd en ook mijn tv blijft nu hangen bij 20% authencitating. De eerste twee dagen na aanschaf van genoemde module werkte deze uitstekend op mijn Philips tv (42PFL5404). Toen de winkel waar ik de module gekocht had Ziggo belde, werd hen verteld dat zij geen enkele Philips tv ondersteunde en dat dit in de toekomst ook niet snel zou gebeuren.

Misschien is het verstandig dat alle Philips tv gebruikers, die dit probleem hebben een klacht over Ziggo bij Philips indienen.
 
Goed dat we het verhaal van Stella lezen.

Hoe kunnen we voorkomen dat Ziggo eventueel alsnog roet in het eten gaat gooien met updates?
Wat dient er dan precies uit- of aan te staan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan