• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Garuda TV, 7 september niet meer te zien,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij kijken regelmatig naar deze zender, mijn vrouw komt uit Indonesie en zit vaak gezellig met haar moeder naar deze zender te kijken, zelf kijk ik ook regelmatig. Zitten best wel grappige leuke en interressante programma,s bij.
Vind het jammer dat deze special interest zender ingeruild wordt voor Foxlife in dat segmend zijn er al diverse smaken iin het pakket.
Dus Ziggo GARUDA moet blijven.


Ik sta volledig achter je: GARUDA MOET BLIJVEN!!!!
Wij en al onze familieleden en kennissen (ongeveer 20 abonnees) betalen er speciaal voor om deze zender te kunnen zien.
GARUDA MOET BLIJVEN!!!!
Indische mensen zijn ook Nederlanders en hebben ook recht op hun eigen programma's!
 
Voor mijn vrouw is Garuda TV ook de enige manier om op televisie een beetje van haar eigen cultuur te kunnen zien. En als je ziet wat er voor terug komt: meer van het zelfde . . . ik vind het een schande :evil:
 
En als je ziet wat er voor terug komt: meer van het zelfde . . . ik vind het een schande :evil:

Naar Ziggo toe: bestaat er niet zoiets als een programmaraad die toestemming moet geven om veelbekeken zenders eruit te knikkeren?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Totnutoe heeft Garuda TV nog niet gereageerd op mijn belefde e-mail.

Naar Ziggo toe: bestaat er niet zoiets als een programmaraad die toestemming moet geven om veelbekeken zenders eruit te knikkeren?

Programmaraad gaat alleen over de analoge zenders, niet de digitale dus.

Gert.
 
Indische mensen zijn ook Nederlanders en hebben ook recht op hun eigen programma's!
Wat is dat nou voor onzin? Ik ben Amerikaans. Heb ik dan het recht op CBS, ABC en Fox? Nee toch? Als er te weinig vraag naar, heb ik gewoon pech. Zo werkt dat nou eenmaal.
 
Programmaraad gaat alleen over de analoge zenders, niet de digitale dus. Gert.

Dus ???

Van GarudaTv ontving ik vandaag de volgende mail:
Tot onze grote spijt moeten wij mede delen dat de uitzendingen van GarudaTV
zijn beëindigd als éénzijdig besluit van Ziggo, zonder een rationele reden.


Dit is zeer teleurstellend voor de abonnees van GarudaTV, in het bijzonder
voor de Indonesische gemeenschap die geen Indonesisch televisiekanaal hebben zoals de andere nationaliteiten dat wel hebben.

Daarom vragen wij uw steun, in het bijzonder die van de trouwe abonnees van
GarudaTV om een protest in te dienen aan Ziggo, via email of fax dat
rechtstreeks gericht is aan Ziggo, met een copie aan GarudaTV.

Hierbij laten wij ook weten dat GarudaTV er momenteel alles aan doet om de
uitzendingen te kunnen blijven uitzenden, en zelfs door zal gaan tot een
rechtzaak.

Uw steun zal zeer helpen om GarudaTV in Nederland te kunnen blijven
uitzenden.

Met vriendelijke groet,
GARUDA TV MANAGEMENT
 
Ziggo moet gewoon duidelijkheid geven over de doorgifte. Ik heb tot 2x toe gevraagd of men opheldering kon geven over de reden en of het tegen betaling alsnog te behouden was. Ik heb een auto reply gekregen vanuit Ziggo, dat er soms wisselingen plaatsvindt in het pakket. Aangezien mijn vraag niet geheel beantwoord is heb ik nogmaals de vraag hierover gesteld. Tot op heden heb ik hier nog geen antwoord op gehad en dit was 4 weken gelden.

Garuda TV was voor mij 1 van de redenen om het totaalpakket te nemen, dus ga ik hier maar eens kritisch naar kijken.

Het totaalpakket moet gewoon flexibeler, gewoon betalen per zender. Kan iedereen zelf bepalen waar men voor betaald en heb je ook niet al die rotzooi. Pleur ik er tegelijk een stuk of 180 uit.
 
Ik heb vandaag even met Ziggo gebeld. Ze gaven aan dat Garuda TV te weinig kijkcijfers had. Ik heb ook gevraagd hoe ze dit hebben gemeten omdat GarudaTV niet wordt meegenomen door Stichting Kijk en Luisteronderzoek. Daar konden ze geen antwoord opgeven.

Maar wat ik wel heb geconstateerd is dat Ziggo op de transponder (490mhz) Garuda TV heeft vervangen door RTL Lounge. Ik heb voor de zekerheid direct alle transponders gescand maar helaas geen Garuda. Overigens geeft Ziggo 'nu' aan dat de zender niet meer terug komt.


Update: Op de website van Garuda staat inmiddels de volgende tekst
"dear viewers, since October 1, 2009, our service were terminated by Ziggo, we are sorry for the inconvenience. We need your feedback. please send your comment to [email protected]"
Bron: https://www.garudatv.co.id/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb persoonlijk Garuda TV nooit gezien, ook al heb ik het totaal pakket.

Toch snap ik ook niet geheel waarom deze zender - de enige voor een bepaald publiek - niet meer uitgezonden kan worden. Maak er desnoods een apart premium pakket van zoals het Turks, Chinees en Hindi pakket. Ruimte zat op de kabel.

Lijkt me dat je dan iedereen blij maakt/houdt. :thumb up:
 
Ik heb persoonlijk Garuda TV nooit gezien, ook al heb ik het totaal pakket.

Toch snap ik ook niet geheel waarom deze zender - de enige voor een bepaald publiek - niet meer uitgezonden kan worden. Maak er desnoods een apart premium pakket van zoals het Turks, Chinees en Hindi pakket. Ruimte zat op de kabel.

Lijkt me dat je dan iedereen blij maakt/houdt. :thumb up:


Ik denk dat ze voor rtl / SBS HD ruimte nodig hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan