Commotie betreffende ban van Ed

Status
Niet open voor verdere reacties.
En je neigt nu wel naar de Edje-toon. Ik was de negrepper niet. Mij boeit dat niet. Ik wil best herstarten met 0 punten. Of -2500, dan heb je 13 rooie. Veel leesplezier toegewenst.

Dank je wel !
 
Als ik vrienden heb in een forum dan zou ik niet gelukkig worden als ze vermelden dat ik medische problemen heb.
Alleen maar voer voor speculatie en voegt niets toe.

Er wordt niets verteld wat niet door Ed zelf gepost is.

Btw, Hoe sympathiek ik de oproep ook vindt om de ban van Ed op te heffen, ik denk niet dat dit de manier is om het doel te bereiken.
Het lijkt mij beter om via PM aan het bestuur of de moderators de verzoeken te richten.
Dat kan zijn dat je dat vind en dat mag ook,echter om alle operators los te gaan berichten waarvan er ook nog een paar zijn die niet als operator bekend zijn,is wat lastig.
Bovendien zoals ik al uitleg is het een oproep,geen verzoek aan een operator om iets in het topic terug te schrijven.

Dit soort discussies lijkt mij op termijn alleen maar tot tegenstellingen te gaan leiden wat de sfeer in een forum als dit niet ten goede komt.
Daarom heb ik ook gevraagd om er geen discussie van te maken maar het topic gelijk te sluiten.
Dat mensen er een discussie van gaan maken zegt iets over hoe hoog het bij sommigen zit,zoals ik zelf vraag,en wat de bedoeling ook was, geen discussie.
Schrijf je een operator aan dan is juist de kans aanwezig dat deze er niet is of inderdaad ergens mee bezig is wat zijn goed recht is.
Het was een oproep,geen verzoek tot discussie,een spontaan iets,dat zo uit de losse pols kwam.
Bovendien gebeurt er blijkbaar regelmatig e.e.a. via prive berichten en wilde ik juist dat het een eerlijk en open verzoek was,dat iedereen kan lezen,geen PB waar later weer de meest wilde verhalen over rond gaan,mede omdat het tegen de forumregels is om delen uit een PB weer als bericht te posten of te gebruiken.
Door een open oproep te plaatsen,kan iedereen zien wat er gevraagd is,zijn er geen onduidelijkheden,en komt er niets vrij uit een PB op het forum wat niet mag.
Daarom nogmaals het verzoek om een slotje,omdat het anders inderdaad een eindeloze discussie oplevert wat geheel het doel voorbij schiet.

Ik ben hartstikke blij gebruik te kunnen maken van dit forum. Vele behulpzame mensen en over het algemeen een heel goede sfeer.
Ik hoop dat dit zo mag blijven. :thumb up:

Die hoop deel ik met je en ik zie niet in waarom dit niet kan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactie Forumleiding

Met stijgende verbazing lezen wij als forumleiding de reacties in dit en andere topics. Iedereen heeft een mening over de zogenaamde 'permanente ban' van Ed. En dat terwijl hij helemaal niet permanent is gebanned. Hoe komen jullie erbij ?
Maar wel elkaar napraten en steeds maar versterken. En ook nog eens de forumleiding onder druk zetten om maar te komen met een verklaring omdat jullie daar recht op zouden hebben.

We hebben gisteravond Ed een afkoelingsperiode gegeven omdat zijn reacties in forumberichten richting forumleiding ongenuanceerd waren en onterecht. In elk bericht kwamen steeds meer provocaties en beschuldigingen richting de forumleiding alsof hem een groot onrecht werd aangedaan.

Vreemd, want er was tot op dat moment niets tegen hem gezegd, of een waarschuwing gegeven. Wel zijn er van hem en van anderen een aantal forumberichten gewist omdat er een ruzie ontstond tussen een aantal forumleden. Zoals bekend worden berichten die in strijd zijn met de forumregels door de moderators zonder uitleg gewist. Schelden en ruziezoeken is nou eenmaal niet toegestaan in dit forum. Dat weten jullie, want jullie hebben jezelf allemaal akkoord verklaard met de forumregels.

In veel reacties wordt Thomas aangehaald als boeman die van alles zou doen. Thomas greep in op een discussie waar die ruzie ontstond. Er werden door 5 forumlezers een "kwalijk bericht" melding gedaan, en dat waren dus buitenstaanders die niet in die ruzie betrokken waren. Dit soort meldingen komen bij alle moderators en administrators terecht die proberen zo spoedig mogelijk in te grijpen. Dat Thomas in eerste instantie zijn 'normale' account gebruikte was misschien niet slim, (door de vele meldingen leek er een enorme binnenbrand te zijn) maar dit heeft hij gecorrigeerd en zich als moderator bekend gemaakt. Er zijn meerdere mensen aangesproken en niet alleen degene die zich hier in dit topic verongelijkt hierover uitlaat. Ed is in dat topic niet aangesproken en heeft dus ook geen enkele reden om zich 'gestraft' te voelen door Thomas. Het feit dat hij zich daarna wel aangesproken voelde omdat zijn berichten gewist waren en daarna openlijk zijn ongenoegen richting de forumleiding (en specifiek enkele personen daarvan) was voor ons niet acceptabel en daarom is zijn account bevroren, wat voor iedereen zou zijn gebeurd.

De oproep "de ban moet ongedaan gemaakt worden" want Ed is zo aardig is voor ons niet aan de orde. Dit is een zaak tussen de forumleiding en Ed en daar is contact over. Dat gaan we niet openbaar bespreken. Hoe sympathiek iedereen hem ook vindt, dat kan geen reden zijn om iemand dan maar niet aan te spreken op zijn gedrag. Vind je dat niet, dat is dan jammer, zo zijn nou eenmaal de regels hier. Je bent gast op dit forum en hebt jezelf aan de huisregels te houden. Deze zijn op dit forum tot nu toe redelijk soepel gehandhaafd vergeleken met menig ander forum, maar gezien de discussies die vandaag zijn ontstaan zullen we hier in de toekomst anders mee omgaan. Helaas is dit blijkbaar nodig. Wij wensen dan ook geen steunbetuigingen of uitingen van ongenoegen over deze kwestie meer te zien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan