• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo knijpt nieuwsgroepen af!! (kan gewoon niet anders)

  • Onderwerp starter blackEyEz
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij wordt er in de reclame's niets gezegd over de snelheid van de newsserver

Hoi, nee natuurlijk gaan ze dat in de reclame niet zeggen dat je maar 16 Mb/s kan downloaden en er een payserver bij moet nemen om de volledige snelheid te halen.
Want dan stappen de mensen niet over van ADSL naar hun.
Dit zie je trouwens ook niet op de reclame, dat ze hun beloftes niet na komen:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22094
En als je ze er naar vraagt krijg je geen antwoord, dat is Ziggo ten voeten uit.
Groetjes.
 
Hoi, nee natuurlijk gaan ze dat in de reclame niet zeggen dat je maar 16 Mb/s kan downloaden en er een payserver bij moet nemen om de volledige snelheid te halen.
Want dan stappen de mensen niet over van ADSL naar hun.
Dit zie je trouwens ook niet op de reclame, dat ze hun beloftes niet na komen:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22094
En als je ze er naar vraagt krijg je geen antwoord, dat is Ziggo ten voeten uit.
Groetjes.

Mag toch hopen dat je geen abonnement hebt genomen puur gebaseerd op een reclame? Reclames laten per definitie alleen de mooie kanten van het verhaal zien.

Voor dat ik aie extra nam wist ik al dat er een payserver nodig is om de volledige snelheid te halen (ook toen op 20Mbit) aangezien die informatie over de snelheden keurig op de Ziggo website staan vermeld.

Het is altijd makkelijk om achteraf te gaan wijzen naar een reclame die iets niet meldt, maar met een beetje zelfonderzoek (zoals het lezen van de productdetails en de beroemde kleine letters) kan je een hoop 'teleurstellingen achteraf' voorkomen.
 
Dank voor de converter.

Dit zou dus betekenen dat Ziggo idd de snelheid van de newsservers naar beneden heeft gehaald.
Ik kom dan op 2 MB/sec en dat is niet bepaald 5 MB/sec wat mijn alles in1 extra heeft!
Dan mogen ze hun reclame op televisie ook wel aanpassen!
Een berichtje van ziggo had ook wel netjes geweest overigens.
Nu misschien maar weer een payserver erbij :giveup:

Daarbij heeft ziggo gewoon echt een hele goede newsserver vergeleken met heel veel andere providers.
Als ik het vergelijk met de KPN server. Die is echt ruk eerste klas
 
Hoi, nee natuurlijk gaan ze dat in de reclame niet zeggen dat je maar 16 Mb/s kan downloaden en er een payserver bij moet nemen om de volledige snelheid te halen.
Want dan stappen de mensen niet over van ADSL naar hun.
Ik neem aan dat je de algemene voorwaarden leest voordat je een abonnement afsluit?

Staat er keurig in, staat eveneens keurig op de website, dus ze proberen het niet te verstoppen of te verdoezelen. Als je het niet wist kan je dat volledig op jezelf betrekken (en op niemand anders).
 
Ik neem aan dat je de algemene voorwaarden leest voordat je een abonnement afsluit?

Staat er keurig in, staat eveneens keurig op de website, dus ze proberen het niet te verstoppen of te verdoezelen. Als je het niet wist kan je dat volledig op jezelf betrekken (en op niemand anders).

Ja dat mag jij aannemen, we wonen in een vrij land.
Maar wat heeft dat te maken met mijn reaktie op spartagek?
Volgens mij wordt er in de reclame's niets gezegd over de snelheid van de newsserver

Leg eens uit.:giveup:
 
Ja dat mag jij aannemen, we wonen in een vrij land.
Maar wat heeft dat te maken met mijn reaktie op spartagek?
Volgens mij wordt er in de reclame's niets gezegd over de snelheid van de newsserver

Leg eens uit.:giveup:
Helaas heb jij als klant nog een verplichting, namelijk het onderzoeken of wat jij geleverd krijgt wel hetgene is dat je verwachten mag.
Doe je dat niet dan ben jij zelf verantwoordelijk.

Consuwijzer zei:
Wat zijn mijn plichten?

Als u iets koopt, hebt u niet alleen rechten. U hebt ook plichten.
U hebt bijvoorbeeld een onderzoeksplicht.
Dat betekent dat u aan de verkoper moet vragen of een product wel geschikt is voor wat u ermee wilt gaan doen.

De verkoper heeft een informatieplicht.
Dat betekent dat hij aan u moet vertellen wat hij over het product weet.
Als hij iets aan u belooft, dan mag u verwachten dat het product daaraan voldoet.
De belofte van de verkoper is dan een soort garantie.

Bron: Consuwijzer

In Nederland wordt men ook geacht de wet te kennen. ;)
 
Ja dat mag jij aannemen, we wonen in een vrij land.
Maar wat heeft dat te maken met mijn reaktie op spartagek?

Leg eens uit.:giveup:
Niets en tegelijk alles. Jij geeft aan dat het niet word genoemd in de reclame's, worden er ooit wel eens beperkingen/nadelen genoemd in een willekeurige reclame? Nee, in reclame's worden enkel de positieve punten benadrukt, is voor alles zo.

Had je het echter kunnen weten? Ja wel degelijk, dus is het niet aan Ziggo verwijtbaar dat mensen het puur baseren op basis van een reclame en daar later verontwaardigd over zijn, ondanks dat ze het wel hadden kunnen weten.
 
Had je het echter kunnen weten? Ja wel degelijk, dus is het niet aan Ziggo verwijtbaar dat mensen het puur baseren op basis van een reclame en daar later verontwaardigd over zijn, ondanks dat ze het wel hadden kunnen weten.[/QUOTE]

Oh zo, en als je Ziggo goed kent hadden we dit ook kunnen weten dan?
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=22094
 
Je bent wel grappig,
Alles en overal maar redenen vandaan toveren om te klagen
wat een perfect leventje heb je.

er wordt gesuggereerd dat er gelimiteerd wordt op de nieuwsgroepen, maar dit is niet zo, wel zit er een max. snelheid op.
ga je extern ( eigen keuze ) dan haal jhe een hogere snelheid
de externe partij heeft niet veel meer te doen dan te zorgen voor compleetheid en bandbreedte.
Ziggo heeft een heel park aan diensten die ze 'moeten' onderhouden

Nu kan je geen winst behalen op je eigen klaagbaak, start je maar een nieuw klaagmuurtje.
Maar er reageert niemand, dus ga je zielig reclame lopen maken in een ander topic ....
Zou er een reden zijn dat niemand reageert :oyeah:

Ik zou verhuizen naar een andere regio helpen, probeer een jaartje UPC, daar wordt dus wel degelijk geknepen op de snelheid, OOK de externe partijen
UPC limiteerde namelijk gewoon op poortbasis.

In de reclame van Ziggo ( indiaan ) wordt gesproken over een snelle download ( 50Mb) en die wordt stelselmatig behaalt.
Elke test die ik doe kom ik tegen de 50 Mb aan, en met newsreaders staat er een stabiele verbinding van 6,2 MB/s.
Astraweb, Hitnews en Eweka werken gewoon erg goed, OOK met oudere downloads
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan