• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Philips 8000 en 9000 serie met CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is dan mooi balen, heb je een mooie tv gekocht begin dit jaar en dan werkt het niet, denken jullie dat dat nog wel opgelost gaat worden misschien met een ander CI... module?
zijn er andere methodes voor mensen waarbij het niet werkt toch digitaal te kunnen ontvangen, kan het met een externe module dan?

Probeer het met een Alphacrypt module omdat je een CI slot heb.
 
Ik ben bij dat ik al een zo een Ziggo module heb, ik denk dat er vandaag een hele grote uitverkoop overal plaatsvindt en het op korte termijn niet meer beschikbar zo zijn :mrgreen:
 
37pfl9604/H12 Ik heb er een van mei dit jaar. het was de eerste die de verkoper in de winkel kreeg. Ik had de vorige versie geinstalleerd en had geen probleem. Wel merk ik dat de CAM er niet altijd makkelijk in gaat. Volgens mij zit de cam er gewoon niet goed in als hij op 20% blijft steken.

Wat ik merk op deze site geeft de 9604 geen probleem...... Gewoon eens terugbladeren naar een aantal eerdere pagina's.. Daar zie je meer lotgenoten.
 
Ik ben bij dat ik al een zo een Ziggo module heb, ik denk dat er vandaag een hele grote uitverkoop overal plaatsvindt en het op korte termijn niet meer beschikbar zo zijn :mrgreen:

Die van mij is te ruil voor een goede HD STB, ik vind het SD beeld van de interne 42/7404 tuner om te huilen.
Mijn 5 jr oude Digi1 STB is 10X beter met SD beeld.(en zapped ook nog eens sneller)
 
Ik heb op mijn 32PFL8404h/12 een heel mooi beeld hoor ik ben echt tevreden en vanavond voetbal op Nederland 3 in HDTV Beieren tegen Juve kijken
 
Heb net de nieuwste software geinstalleerd opm 37pfl8684 (8404). Nog steeds geen teletext op alle zenders. Vind ik niet zo erg. Maarrre ik heb opeens geen osd meer voor de zenders er staat soms wel 'undefined' dat is echt waardeloos :?
 
net tv

Hoi hoi,

Kan iemand ons vertellen hoe net tv werkt op de nieuwe Philips LED-televisie serie 8000. (40PFL8664)
Is het nodig om een kabel aan te sluiten of kan het ook zonder kabel ?
(we hebben voor internet een draadloos modem ZyXel met 4 ethernet-uitgangen)

groetjes,

Gees
 
Hoi hoi,

Kan iemand ons vertellen hoe net tv werkt op de nieuwe Philips LED-televisie serie 8000. (40PFL8664)
Is het nodig om een kabel aan te sluiten of kan het ook zonder kabel ?
(we hebben voor internet een draadloos modem ZyXel met 4 ethernet-uitgangen)

groetjes,

Gees

ik denk dat daar een kabel aan moet , tenzij je daar in de tv een wlan hebt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan