• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe(re) snelheden

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronvm

Forum Gebruiker
Berichten
952
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Is het al bekend wanneer de snelheden voor de 2e keer omhoog gaan?
Niet dat het echt noodzakelijk is, maar ik was benieuwd omdat er 'najaar 2009' gezegd was. De snelheid van 50 Mb/Sec is ruim voldoende dus daar niet van, het is gewoon uit nieuwsgierigheid.
 
Laten ze bij Ziggo er maar eerst voor zorgen dat de boel stabiel loopt en niet uitvalt.
Ik had net weer een spontane reboot van mijn modem.
Vandaag komt er een monteur langs (als dat teminste maar goed gaat), dus ben benieuwd.
 
Oh ja, dat is waar, ik ben benieuwd wat daar uitkomt. Maar de uitval was overal en nergens. Diverse kennissen en de school waar ik werk (allemaal in West-Friesland) hadden hier ook last van, dus ik vermoed dat een monteur weinig bij jou uit kan richten. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zo kon ik op een gegeven moment in mijn MoDem komen via de browser, nu loopt alles weer perfect en kom ik er niet meer in. Vreemd maar waar. Is ook geen halszaak, want wat moet ik in het MoDem zoeken, maar vreemd blijft het wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb dezelfde vraag gesteld op GoT, het antwoord is er helaas niet. Wat wel duidelijk is, is dat de uitrol van de 80Mbit/s (voor sommige plaatsen al direct 120MBit/s) gefaseerd gebeurd. vandaar dat er ook geen exacte datum gegeven kan worden.

Overigens vind ik het erg prettig dat we eerst 80Mbit/s krijgen en daarna 120Mbit/s. Heb je iedere keer weer iets om naar uit te kijken :D ik heb zelfs de 50Mbit nog niet omdat ik pas de 27e wordt aangesloten. Dus kijk eerst maar eens uit naar de 50Mbit/s :D:D
 
Overigens vind ik het erg prettig dat we eerst 80Mbit/s krijgen en daarna 120Mbit/s. Heb je iedere keer weer iets om naar uit te kijken :D ik heb zelfs de 50Mbit nog niet omdat ik pas de 27e wordt aangesloten. Dus kijk eerst maar eens uit naar de 50Mbit/s :D:D

Geloof me, daar heb je echt wat om naar uit te kijken. Het is gewoon te gek deze snelheid. Ik ben het met je eens hoor, eerst naar 80 en dan naar 120. Maar laten we eerlijk zijn, het is toch niet normaal zo'n snelheid? Ja...positief bedoeld hoor, volgens mij moet je straks je netwerkkabels ook nog koelen :wink:. Gelukkig ben ik op alles voorbereid en hoef geen nieuwe(re) randapparatuur te kopen en kan dus meteen mee met de nieuwe snelheid.
 
Geloof me, daar heb je echt wat om naar uit te kijken. Het is gewoon te gek deze snelheid. Ik ben het met je eens hoor, eerst naar 80 en dan naar 120. Maar laten we eerlijk zijn, het is toch niet normaal zo'n snelheid? Ja...positief bedoeld hoor, volgens mij moet je straks je netwerkkabels ook nog koelen :wink:. Gelukkig ben ik op alles voorbereid en hoef geen nieuwe(re) randapparatuur te kopen en kan dus meteen mee met de nieuwe snelheid.

Ja klopt, ik dacht in eerste instantie dat UPC & ziggo bezig waren met glasvezelprojecten :p :) en dat die snelheid alleen voor die klanten waren.
50Mbit/s is inderdaad al retesnel, als iemand 2 jaar geleden tegen me had gezegd dat ze deze snelheid 2 jaar laten aan zouden kunnen bieden had ik ze voor gek verklaard :P
 
Ja klopt, ik dacht in eerste instantie dat UPC & ziggo bezig waren met glasvezelprojecten :p :) en dat die snelheid alleen voor die klanten waren.
50Mbit/s is inderdaad al retesnel, als iemand 2 jaar geleden tegen me had gezegd dat ze deze snelheid 2 jaar laten aan zouden kunnen bieden had ik ze voor gek verklaard :P

Absoluut, ik zie mijzelf nog met een 14K4 MoDem via de telefoon Internet Explorer 3.0 binnenhalen en net voor het einde klapte de verbinding eruit. Moest je weer opnieuw beginnen :cry: Gelukkig zijn die tijden nu over. Een aantal jaren geleden nog met een 'Coax' netwerk bezig (10 Mb/Sec) wat een weelde en nu ? Zelfs thuis is alles 1Gb/Sec. Hoe zou het zijn over laten we zeggen 5 jaar?
 


Als dit de nieuwe snelheid is voor alles in een plus ziet het er slecht uit in Roosendaal.
Snelheid is altijd 18/19 up en 2,5/2,8 up geweest nu al even deze snelheid.
zijn er meer mensen met "nieuwe snelheid"
 
Waarschijnlijk heb je last van een storing. Ziggo eral over gebeld?
 
Vanuit Roosendaal. Tijdens 'drukke' tijd.
Test gedaan met NOD32 aan via draadloze verbinding.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan