• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Webspace overzicht gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcedwin

Forum Gebruiker
Berichten
481
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Je kan je webspace indelingen in een rubriek en 'm een titel meegeven. Maar waar vind ik die index (overzicht) van al die gebruikers?


****************************************************
Je kunt je website meer bekendheid geven door deze op te nemen in index van pagina's die door klanten van Ziggo zijn gemaakt.


****************************************************
Instellen categorie

Je kunt je website op laten nemen in de index van Ziggo-pagina's. De categorie waartoe je website behoort kies je uit de onderstaande lijst. Ook moet je hier een titel voor je website opgeven. Je website kan maar in 1 categorie opgenomen worden.
Het duurt ongeveer een dag voordat je website in de index verschijnt.
Je kunt er ook voor kiezen om je website niet op te nemen in de index. Laat dan de categorie staan op '-- niet in de lijst --'. Dit geldt ook als je later je website uit de index wilt verwijderen.
Om je categorie te wijzigen moet je zowel de categorie als de titel invoeren. Dit is omdat beiden overschreven worden in de database. Vul je geen titel in dan komt je website zonder titel in de index.
 
Dat overzicht had je ooit, bij @Home. Volgens mij is het gewoon afgeschaft, want ik kon het onlangs ook niet meer vinden.
Er wordt door Ziggo geen enkele aandacht gegeven aan de webspace, en ik heb gehoord dat ze het binnenkort zelfs willen opheffen! (Zie het topic dat ik vanavond heb aangemaakt).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan