• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Spotnet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een betaal abo met extremeusenet die gebruik ik voor spotnet, ik ben sinds een goeie week overgestapt van UPC naar Ziggo, heb met spotnet, extremeusenet en UPC nooit problemen gehad.

Sinds gister lukt het mij niet meer om iets te downloaden enig verschil is UPC is pleiten en in zijn plaats heb ik Ziggo.

Zijn er aparte instellingen voor extremeusenet / spotnet / Ziggo ??

Wacht graag op reacties

Als je net bent overgestapt kan je helaas niet via een ziggo newsserver downloaden dit is alleen nog voor oude bestaande klanten. Je zou wel met je pay server moeten kunnen downloaden. Want behalve je abonnement is er eigenlijk niet zoveel veranderd, want ziggo is eigenlijk upc, maar ze noemen het ziggo.
 
Het is mijn eigen abonnement. Dus volgens jou moet ik gewoon kunnen downloaden zonder problemen van Ziggo?
Dat zo heel mooi zijn:thumb up:

Toch, heb ik veel error meldingen van Spotnet, heb ik verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en bij starten doet hij alleen database / "reacties" downloaden.

Maar, toch bedankt CeeS als je nog meer ideeen van mijn huidige probleem dat zou ik graag van je willen horen.

Ziggo blokkeert geen toegang tot je payserver of zoiets. Ik vermoed dat dit een instelling van je spotnet is die fout staat of in de war geraakt is. Want of je nu via Ziggo via UPC of via XS4all of andere provider op internet komt kan niets uitmaken.
 
Want ziggo is eigenlijk upc, maar ze noemen het ziggo.
Zo is het.
 
Kun je wel de nieuwste berichten in Spotnet ophalen of ligt het probleem alleen bij het downloaden?
Kijk eens of het downloaden is aangevinkt in het menu downloadknop.
 
Alles is opgelost, ik heb het programma DCBloader.exe gedownload en geïnstalleerd en hij deed het weer, ikke heel blij :):):)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan