• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
De snoodaards ! Tot voor kort werkte het wel nog, maar ik wist dat ze er van hogerhand niet blij mee waren. Nu hebben ze het dus blijkbaar geblokkeerd in hun systeem. Jammer.
 
activeren op ziggo.nl

Nu heb ik eindelijk een modem ontvangen van Ziggo, krijg ik hem niet aan de praat...
Alle lampjes op het modem branden, alleen het lampje tel1 blijft knipperen. Is dat goed? Ik heb internet en tv van ziggo.
Ik heb een verbinding tot stand gebracht, want daar verschijnt een pop-upje van rechtsonder in beeld. Dus ga ik naar ziggo.nl om het modem te activeren en klik op 'volgende'. Dan krijg ik een volgned scherm met de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik alle stappen nog eens na moet lopen. Welke stappen zijn dit?!?! En waarom doet hij 't niet???
Ik denk niet dat het de firewall is, want Norton heb ik eraf gegooid en de windows firewall is uitgeschakeld. HELP!!!
 
De activatieportal werkt niet altijd naar behoren,gewoon via de helpdesk laten activeren.
Hou dan wel even de gegevens van het modem bij de hand,ze moeten of het serie nummer of het Mac adres weten,dat staat ook op de stikkertjes die los bij het modem zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan