• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Drafts en Sent en Trash verwijderen, maar hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

Wipneus

Ik heb van pc moeten veranderen en toen mijn office 2013 erop gezet. Nu valt mij op dat Outlook zo langzaam is en zie 3 Engelse folders er tussen staan.
Drafts en Sent en Trash.

Het eerste wat er gebeurde was de aanmelding van Outlook 2013. Ik was met gegevens bezig om account te activeren van de mail. Wat me opviel is dat ik alleen mijn email adres hoefde in te vullen samen met mijn WW. De rest ging vanzelf. Wat blijkt is dat ik nu IMAP heb i.p.v POP3.

Het probleem is dat ik nu die 3 Engelse mappen niet kan verwijderen, of is er wel een manier?

Het ophalen is nu zo langzaam terwijl het verzenden binnen 2 seconden is gedaan.
Bij Ophalen mail geeft die aan: Mappen synchroniseren die zijn aangemeld via [email protected] en dit duurt zo lang is niet leuk meer.
Bij mijn vorige pc was dit binnen enkele seconden gebeurt.

Dus hoe die 3 Engelse woorden verwijderen en waarom moet die synchroniseren en hoe dit proces supersnel te laten afhandelen ????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan