• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Source/bron

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

migroen

Gisteren de Horizonbox in gebruik genomen.
De TV, ook Samsung, wordt automatisch aangemeld op de AB en ik kab prima de TV aan en uit zetten als ook het geluid harder/zachter.

Klik ik op de Source/bron knop dan verschijnt ook het keuzemenu van de TV zodat ik kan kiezen welke HDMI aansluiting ik wil selecteren.
Alleen kan ik nergens met de AB door dit menu bladeren om een andere HDMI aansluiting te kiezen. Erg jammer dat dit nu niet te besturen is met de pijltjes en OK knop.

Druk ik bv per abuis op deze knop dan kan ik ook niet meer dit menu verlaten. Ik moet alleen hiervoor nu de originele AB pakken.

Zijn er gebruikers van een Samsung TV waarbij dit wel goed werkt.

note:
Ik weet dat er een Logitech AB is die dit allemaal kan. In het verleden ook gehad en buiten het feit dat deze prima werken wil ik gewoon de originele AB van de Horizon blijven gebruiken.
 
Hier ook een samsung ik kan wel bladeren door het menu door steeds de source knop te drukken maar heb nog geen manier gevonden om OK te geven en het menu te verlaten.
Wel verdwijnt na zeer lange tijd het bron scherm maar dit is helaas geen oplossing en niet erg handig.
Voor mij is dat inderdaad geen ramp want ik gebruik de harmony.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik hier op source druk krijg ik dat rijtje met hdmi poorten, ik kan door nog een keer op source drukken om een poort op te schuiven en op deze manier bladeren.
Als ik bij de gekozen hdmi poort ben, druk ik niet meer op source maar laat het gewoon staan en de TV springt (na een paar seconden) naar de gekozen poort.
 
Bij duurt het wel meer dan enkele seconden het loopt in de tientallen voor het menu verdwijnt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mijn televisie (Philips) kan ik de Source knop op de Horizon AB bedienen door de Source knop ingedrukt te houden. Dan kan ik de pijltjesknoppen boven en onder OK gebruiken om door de bronnenlijst te gaan en OK om te bevestigen.
 
Oke dat is ook de finale oplossing bij mijn samsung.
Waarschijnlijk ook voor migroen.
 
Bij mijn televisie (Philips) kan ik de Source knop op de Horizon AB bedienen door de Source knop ingedrukt te houden. Dan kan ik de pijltjesknoppen boven en onder OK gebruiken om door de bronnenlijst te gaan en OK om te bevestigen.

Top, dat is inderdaad de oplossing. Had dit wel geprobeerd alleen zonder de Source ingedrukt te houden :thumb up:

Is er 1 voor de handleiding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan