• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

NL-1 HD Storingen hier melden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geluid!

Het beeld is goed. Alleen bij het geluid zit nog steeds een kleine onderbreking.
Hmm. Nog iets bekend over Eurosport HD. Afgelopen maandag zijn ze toch bij eurosport langsgeweest om het signaal te testen met de Samsung dcb 360???
Anoniem??
 
...
Hmm. Nog iets bekend over Eurosport HD. Afgelopen maandag zijn ze toch bij eurosport langsgeweest om het signaal te testen met de Samsung dcb 360???
Anoniem??
Niet zo lui zijn svp. vraag hoort in een andere discussie thuis.
 
Re:

Behalve dat ik niente kan opnemen vanuit welke uitgang dan ook, behalve dan met de VHS-recorder(!)

Ik kan zelf via de scartuitgang opnemen op de harde schijf dvd-recorder. Maar als we over hetzelfde praten (in jouw versie de vhs-recorder) dan mag je deze opmerking negeren.

Ik heb hetzelfde probleem als ik iets instel in het menu, dan zie ik de contouren ervan de hele avond ghosten door mijn beeld.

Geen last van.
 
Het beeld is goed. Alleen bij het geluid zit nog steeds een kleine onderbreking.
Hmm. Nog iets bekend over Eurosport HD. Afgelopen maandag zijn ze toch bij eurosport langsgeweest om het signaal te testen met de Samsung dcb 360???
Anoniem??

zie m'n antwoord elders, zelf even zoeken..
 
onscherpte bij bewegende beelden

Hier last van onscherpte bij bewegende beelden.
 
Hier is wel wat veranderd... De artefacts komen af en toe nog wel voor, maar niet meer zo vaak als voorheen. Wel valt nog steeds af en toe het geluid weg (nadat het beeld even op zwart springt). Er is nog steeds sprake van lipsync problemen op NED1-HD.
Ik heb al alle oplossingen geprobeerd: uitzetten Dolby Digital, resetten decoder, power cycle, nieuwe netwerkinstallatie. Problemen zijn hier in Sittard dus nog niet voorbij.
Andere HD-zenders hebben geen problemen.
BER is goed (000000).
 
Hier in Sneek ook geen problemen meer sinds maandag, prima beeld en geen lipsync problemen, alleen het smearing effect, maar dat ligt waarschijnlijk aan de conversie bij het NOB, stoor me er overigens niet aan, het beeld is verder super!
 
geluid

Hier in Woerden postcode 3446 ook nog steeds geluids problemen, heb hier ook een storings melding naar Ziggo aangegeven maar wordt niet op gereageerd

't is zo'n elke 5 minuten een kleine hik in het geluid

Samsung H-360RS al naar default gereset, powercycled, mag niet baten :evil:
 
Heb nu alleen beeld in de laagste resolutie 576 dacht ik iemand een idee hoe ik weer naar 1080 kan? heeft het hiervoor wel prima gedaan op wat kleine stotteringen na.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan