• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Netflix icm Ziggo Alles in één loopt vast bij Nederlandse ondertiteling

P

Pompstraat

Sinds vrijdag 4 november 2016 kamp ik met het bijzondere probleem dat ik Netflix niet meer kan afspelen op het moment dat ik een titel kies met een Nederlandstalige ondertiteling.
Hiervoor al regelmatig contact gehad met de Amerikaanse engineers van Netflix maar deze geven aan dat het een provider probleem is. Dit lijkt te kloppen. Als ik mijn titels afspeel op mijn werk bijvoorbeeld, (Vodafone) dan treed het probleem niet op, tevens dit ook bij mijn schoonouders getest (Tele 2) en ook hier treedt het probleem niet op.
Het probleem is echter complex daar het zich alleen voordoet bij de selectie van een Nederlandse ondertiteling. Selecteer ik bijvoorbeeld Frans of Engels dan treedt er geen foutmelding op. Dit is zeer frustrerend als je van Zweedse series houdt.
Ziggo heeft inmiddels het modem gereset naar de fabrieksinstellingen. Geen resultaat.
Zelf heb ik de DNS instellingen van OpenDNS gebruikt, dit bood ook geen soelaas.
Dit probleem treed op zowel bij IOS devices als ook op Android devices. Het is dus locatie gebonden.
Enig idee wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn. IPV6?
 
Terug
Bovenaan