• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

telkens pop up, om in te loggen, bij outlook, voer gebruikersnaam en wachtwoord in

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mpeter

ik krijg vaak de melding met pop up, voor gebruikersnaam en wachtwoord in, als ik de email via de pc ophaal . nooit last van gehad, tot midden december .
gebeld met Ziggo , bleek een storing te zijn ( stond niet vermeld bij storingen )
ging een week of 2 goed, nu vandaag 9 januari, begint t zelfde probleem weer .
iemand tips ?
 
laat maar, zie nu, dat er meer zijn met dit probleem .
 
Hier hetzelfde iedere keer weer. Ben van mijn mail afhankelijk voor inkomsten. Zo irritant.
 
als ik friet afhaal, en thuis blijkt ie niet gebakken te zijn.......sorry storing met de oven, dat pikt toch ook niemand ?
nieuwe schoenen zonder veters gekocht, sorry veter machine kapot ...
auto opgehaald na onderhoud, 4 lege banden, sorry meneer, compressor kapot.............

dit is toch nie te accepteren ?
 
Net gebeld met Ziggo,
op het bandje krijg je al wel de storing te horen.
Toch laten door verbinden omdat deze storing dus steeds weer terug komt.

Vannacht om half 3 zou het opgelost zijn.

Waarom staat het niet op de site met problemen die er nu zijn.
Dan hoef ik niet eerst mijn computer te testen met allerlei instellingen.

"mevrouw daar zullen ze dan geen tijd voor hebben gehad" ....

Maar wel op de telefoontjes te behandelen.
Storing duurt nu al 4 uur en iemand met een typediploma heeft de zin in een paar seconden op het scherm getoverd :-) en met 2 vingers staat hij er ook in een paar minuten op.

Informeer je klanten en reageer niet zo laconiek.

Ik moet afspraken voor morgen bevestigen.

is de storing dan wel definitief opgelost was mijn vraag

"nou mevrouw dat kan ik niet beloven"

Met KPN nooit geen problemen gehad. Slechte zaak, slechte antwoorden, slechte laconieke houding......denk dat ik maar weer overstap op KPN want hier kan ik niet zo goed tegen.
 
wat doe je als :
flessen in de statie geld machine, maar geen bonnetje, sorry printer heeft storing.

je koopt een pak melk, maar er zit niks in ?

plakband koopt, betaald, die aan 2 kanten niet plakt ? sorry lijmapparaat werkte niet , heb je al bij de helpdesk gekeken ?

postbode de envelop terug brengt, sorry maar mijn auto heeft wat problemen, ik kan m nie bezorgen . wellicht kan je t volgende week nog eens proberen, met een nieuwe postzegel ?
 
stel ik bel de wegenwacht, maar er komt niemand.........
dan bel je nog een keer, en t antwoord is, kijk eerst op de website of er meerdere meldingen zijn, dat we niet reageren.
daarna t antwoord, we hebben een storing, dat had u kunnen zien , op de site...

wat een shit allemaal, ik wil helemaal niet weten, of er storing is, hoelang t nog duurt, en wie er last van heeft, ik wil krijgen waar ik voor betaal !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan