• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt internetsnelheid naar 120 Mb in Amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vraag me af of je niet onder het mom van discriminatie dit kunt aanvechten zodat ze landelijk iedereen gelijk moeten gaan behandelen? Dus overal dezelfde snelheden voor hetzelfde tarief.
 
Beetje vreemd dat ze alleen Amersfoort doen

Het is ook nooit goed, hè? Ziggo als commercieel bedrijf reageert gewoon op (lokale) marktomstandigheden. En die zijn er in Amersfoort doordat KPN druk bezig is glasvezel rond te strooien.

Ziggo heeft nu nog genoeg aan z'n hoofd met de recente verhoging en Docsis3 problemen. Als je in Amersfoort woont dus nu al echt blij moet worden, betwijfel ik. :rolleyes:
 
Ik vraag me af of je niet onder het mom van discriminatie dit kunt aanvechten zodat ze landelijk iedereen gelijk moeten gaan behandelen? Dus overal dezelfde snelheden voor hetzelfde tarief.

Ja nog effe! Discriminatie heeft een totaal andere betekenis dan jij denkt. Ik ben een overeenkomst aangegaan met Ziggo voor een bepaalde snelheid, leveren ze die niet, dan heb ik recht op klagen. Leveren ze het bij de buren sneller, dan heb ik nog steeds waar ik voor betaal.

Kom op mensen, niet zo jaloers. Iemand moet proefkonijnen, straks is iedereen aan de beurt.
 
noye4h.jpg


Het is nu in ieder geval wel duidelijk waar de snelheden heen gaan. AIE extra was al bekend, dat AIE plus naar 30/4 gaat is ook een mooie snelheid.

Dit zijn dan wel de snelheden in de 'derde' fase, in fase twee zal het eerst naar 80Mbit gaan voor Extra - mits de plannen gelijk blijven.

Laat ze in Amersfoort maar flink testen, hebben we straks allemaal profijt van dat de eventuele kinderziektes er daar al uitkomen. :thumb up:

Toevoeging: Op deze pagina (https://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/vergelijk-adsl) wordt nog steeds gemeld dat de snelheid in het najaar wordt verhoogd ('In het najaar al tot 80 Mb.')
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vraag me af of je niet onder het mom van discriminatie dit kunt aanvechten zodat ze landelijk iedereen gelijk moeten gaan behandelen? Dus overal dezelfde snelheden voor hetzelfde tarief.

Ik ben mijn abonnement aangegaan voor 1500/256 (kbps wel te verstaan )
en ben alleen nog maar omhooggegaan !

Dus mijn tarief is hetzelfde als waar ik voor ingestapt ben ( inflatie daargelaten )
het wordt voor mij pas een probleem als ik 10 euro meer moet gaan betalen EN de belofte niet nagekomen wordt over de verhoging
 
ga denk ik maar eens vragen off kpn hier glas vezel in heel enschede wil neer leggen zo dat ziggo hier ook de snelheid na 120 mbit upgraded.
 
Ik vraag me af of je niet onder het mom van discriminatie dit kunt aanvechten zodat ze landelijk iedereen gelijk moeten gaan behandelen? Dus overal dezelfde snelheden voor hetzelfde tarief.
Discriminatie..? :shock: Dat ga je niet serieus menen hoop ik.....

Laten we het woord discriminatie aub alleen gebruiken voor zaken waarin in dat echt van toepassing is, en dat woord niet misbruiken om meer drama en kracht te geven aan een verhaal wat niets met discriminatie te maken heeft.

En over dat aanvechten. Probeer het gerust, maar ik geef je erg weinig kans. Kijk even naar de concurrent/collega kabelaar UPC, en dan kom je tot de conclusie dat zij al langer (en veel eerder) op een dergelijke wijze verschillende pakketten aanbieden, en ze zijn daarop al die tijd nooit terug gefloten ... zegt denk ik iets over de kansen die je hebt.

Goh hoe sarcastisch, zwaar hoor senior zijn.Last met plassen zeker ?

Je zult het maar weten van KPNix en concurrentie aan ziggo in A'foort..

Bij mij is de wijk (klein) bijna helemaal aan Portaal glasvezel, met uitzondering van een heel klein blokje welks , toverdrank en al Mitros bezit is en dus geen vezel...Ik heb nooit enige tegen-actie van Casema of Ziggo mogen bespeuren hoor !

Maargoed hopen dat het succesvoler word aldaar dan de kwaliteit alhier...
Ik voel hier een flinke dosis jaloersheid...

Een plaats moet de eerste zijn, en ik durf te wedden dat als jij in amersfoort zou wonen, je we je hier niet zouden horen klagen, en dat jij de laatste zou zijn om dan te zeggen. Nee het is niet eerlijk dat wij het eerder krijgen!

@Alle klagers:
Waarom klagen? Waarom zoveel jaloezie..? Omdat Amersfoort eerder hogere snelheden heeft? Is het met nederland nu echt al zover dat we gaan klagen als een andere regio eerder een hogere snelheid heeft..?

Laten we ons aub druk maken om zaken in de wereld die er echt toe doen in plaats van als een stel kleine kinderen het hardst te schreeuwen/zeuren om als eerste een snoepje te krijgen. Ziggo zal vroeg of laat deze snelheden ook echt over de rest van hun gebied gaan uitrollen, maar daar moet misschien wat langer op gewacht worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ga denk ik maar eens vragen off kpn hier glas vezel in heel enschede wil neer leggen zo dat ziggo hier ook de snelheid na 120 mbit upgraded.

In Enschede zijn ze ook al bezig, hoorde van een kennis dat ze een Ubee modem kregen bij Ai1 Plus omdat ze naar 50 Mbps zouden gaan, en de eerste 100 Mbps+ screenshot van een speedtest uit Enschede heb ik hier ook al langs zien komen.
 
In Enschede zijn ze ook al bezig, hoorde van een kennis dat ze een Ubee modem kregen bij Ai1 Plus omdat ze naar 50 Mbps zouden gaan, en de eerste 100 Mbps+ screenshot van een speedtest uit Enschede heb ik hier ook al langs zien komen.

50Mbps bij Ai1 Plus... :)

Mocht dat uiteindelijk de landelijke snelheid worden van + dan is dat zeker een reden voor mij om hard over een stapje terug te gaan nadenken.
 
Laat ik allereerst stellen dat 'discriminatie' inderdaad voor dit onderwerp een erg 'groot' woord is. Maar in het woordenboek staat onder de definitie van discriminatie nog altijd: "Het maken van onderscheid" en dat is wat Ziggo nu doet / gaat doen.

Ik ben ook absoluut niet jaloers en eigenlijk heel tevreden met mijn huidige 50 MBit. Immers was dit tot voor kort nog maar 20 MBit waar ik ook niet ontevreden over was. Maar waarom zou ik genoegen nemen met 50 MBit als er misschien 120 MBit uit te halen valt door een beetje te klagen :).

Ik ben mijn abonnement aangegaan voor 1500/256 (kbps wel te verstaan )
en ben alleen nog maar omhooggegaan !

Ik ben een abonnement aangegaan voor Alles in 1 Extra en ben oorspronkelijk lid geweest van @home voor een destijds nog beduidend lagere snelheid dan 1500 / 256 kbps. Echter toen ik het huidige contract tekende was dat voor een pakket dat over het gehele land een gelijke snelheid had. Op het moment dat dit pakket dus ergens in het land verhoogt wordt, ga ik er van uit dat dit ook landelijk gebeurd. Toch raar als dit dan niet zo blijkt te zijn. Er word nu dus onderscheid gemaakt op gronde van in welke gemeente dat een abonnee woont en of dat er in die gemeentes concurrentie is. Iets dat naar mijn mening niet in orde is. Stel dan desnoods een pakket met een andere naam samen en maak dat pakket alleen beschikbaar in gemeenten die die snelheid dan ook aangeboden krijgen. Net zoals Ziggo ooit met het EttH pakket heeft gedaan.

Discriminatie..? :shock: Dat ga je niet serieus menen hoop ik.....

Laten we het woord discriminatie aub alleen gebruiken voor zaken waarin in dat echt van toepassing is, en dat woord niet misbruiken om meer drama en kracht te geven aan een verhaal wat niets met discriminatie te maken heeft....

Zoals hier boven al uitgelegd. De definitie van discriminatie is hier zeker van toepassing. Dat het sociaal en juridisch een andere lading heeft gekregen kan ik niks aan doen. Het was inderdaad mijn intentie om mijn boodschap een grotere lading te geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan