Reputatiepunten toekennen

  • Onderwerp starter ziggo-newby
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tis een leuke bijkomstigheid de 'punten'. Reputatie heeft één ieder. goed of slecht :wink:. Maar daar maak ik geen 'punt' van.:mrgreen:

Zoals eerder vermeld, het gaat erom of je iemand of iemand anders jezelf kan helpen hier op het forum. Zo heb ik hier al waardevolle tips gezien.
 
jammer om te zien dat de rede van de push compleet wordt ondergesneeuwd door slowchatting :cry:
 
jammer om te zien dat de rede van de push compleet wordt ondergesneeuwd door slowchatting :cry:
Er zijn meer redenen om dit topic onder te aandacht te brengen, niet enkelt vanwege een tip om iets zelf aan te kunnen passen. Sorry, maar ik kan mij dus niet vinden in jouw reactie.
 
jammer om te zien dat de rede van de push compleet wordt ondergesneeuwd door slowchatting :cry:

Huh? Ik snap hier geen **** van. :?:
Verklaar U nader, en dan in gewoon nederlands. Brammetje snapt het wel maar ik niet...

Gert.
 
Hey Gert,
Huh? Ik snap hier geen **** van. :?:
Verklaar U nader, en dan in gewoon nederlands. Brammetje snapt het wel maar ik niet...
Hakker kwam met een methode om je reputatiepuntjes aan te kunnen passen, althans zo liet hij dat blijken. Niemand reageert er verder op en ja... dan deze opmerking.

Zal bericht even aanhalen...

Het is een beetje een ouder topic pushen maar misschien heeft iemand er wat aan.

Het is namelijk relatief makkelijk om het om te zetten naar een normale waarde

ga naar postbit template open het en zoek naar het volgende stukje code

Code:
   [FONT=monospace]   <div>[/FONT]
[FONT=monospace]    $vbphrase[posts]: $post[posts][/FONT]
[FONT=monospace]    <if condition="$show['reputation']">$post[reputationdisplay]</if>[/FONT]
[FONT=monospace]   </div>[/FONT]
en vervang het voor
Code:
     <div>
Code:
[FONT=monospace]    $vbphrase[posts]: $post[posts][/FONT]
[FONT=monospace]    <if condition="$show['reputation']"><br />Reputation: $post[reputation]</if>[/FONT]
[FONT=monospace]   </div>[/FONT]

Excuses als mijn reactie voor de beurt is:schater:, maar heb Hakker verder niet meer gezien...
 
Hey Gert,
Hakker kwam met een methode om je reputatiepuntjes aan te kunnen passen, althans zo liet hij dat blijken. Niemand reageert er verder op en ja... dan deze opmerking.

Zal bericht even aanhalen...

......

Excuses als mijn reactie voor de beurt is:schater:, maar heb Hakker verder niet meer gezien...

Aha, snap nog steeds niets van die kreet van Hakker: "jammer om te zien dat de rede van de push compleet wordt ondergesneeuwd door slowchatting". Maar goed, zal wel de generatiekloof zijn. :cool:

Gert.
 
Aha, snap nog steeds niets van die kreet van Hakker: "jammer om te zien dat de rede van de push compleet wordt ondergesneeuwd door slowchatting". Maar goed, zal wel de generatiekloof zijn. :cool:
Dat zal ie zelf moeten zeggen... :eek:
 
wat een heerlijk gezever zo in 'mijn'-topic:roll:
ik kan helaas nog steeds geen reputatiepunten toekennen aan tja, brammetje en harold :( moet blijkbaar eerst veel andere gebruikers punten toekennen :sad:
 
wat een heerlijk gezever zo in 'mijn'-topic:roll:
ik kan helaas nog steeds geen reputatiepunten toekennen aan tja, brammetje en harold :( moet blijkbaar eerst veel andere gebruikers punten toekennen :sad:
Geef je de rest negatieve punten, alvorens ons weer vrolijk te maken hehehe. Geintje! Je kan inderdaad niet te vaak mensen punten geven. AQch, beter zo. Maar je hebt een leuke discussie in het leven geroepen ;)
 
Geef je de rest negatieve punten, alvorens ons weer vrolijk te maken hehehe. Geintje! Je kan inderdaad niet te vaak mensen punten geven. AQch, beter zo. Maar je hebt een leuke discussie in het leven geroepen ;)

Precies, alhoewel niet iedereen het daarmee eens is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan