Reputatiepunten toekennen

  • Onderwerp starter ziggo-newby
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet van wie, maar ik heb er ineens 14 punten bij...

Ik verdenk Harold :wink::wink:


Edit: en nog altijd maar één groen blokje... :cry:
 
Ik weet niet van wie, maar ik heb er ineens 14 punten bij...

Ik verdenk Harold :wink::wink:


Edit: en nog altijd maar één groen blokje... :cry:
:cool: Ik kan niemand punten toekennen, dus helaas ik was het niet :wink:
 
Ik vind het op zich wel een goed systeem, natuurlijk zul je altijd mensen hebben die er misbruik van maken en het systeem gebruiken om mensen negatieve punten te geven waarmee ze van mening verschillen.

Dankzij dit topic ben ik wel gelijk helemaal op de hoogte met de blokjes en de waardering die daar aanhangt :thankyou: Enige wat ik me nog afvraag is waar ik precies kan zien hoeveel punten jezelf hebt?
 
Jammer dat het reputatiesysteem niet echt loopt op dit forum. Ik denk en merk dat te weinig mensen hiervan afweten (dat dit forum dit heeft en waar het staat).
Ook kun je niet zien van wie je een beoordeling krijgt. Jammer als je negatieve krijgt en toch probeert om anderen te helpen.
Ook de telling is niet bekend. Hoeveel punten per beoordeling, wanneer een nieuwe tekst of een 2e blokje. Kijk naar "anoniem", die heeft er wel heel veel.
 
Het is een beetje een ouder topic pushen maar misschien heeft iemand er wat aan.

Het is namelijk relatief makkelijk om het om te zetten naar een normale waarde

ga naar postbit template open het en zoek naar het volgende stukje code

Code:
[FONT=monospace]     <div>
      $vbphrase[posts]: $post[posts]
      <if condition="$show['reputation']">$post[reputationdisplay]</if>
     </div>[/FONT]

en vervang het voor
Code:
     <div>
      $vbphrase[posts]: $post[posts]
      <if condition="$show['reputation']"><br />Reputation: $post[reputation]</if>
     </div>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan