• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Activeer uw nieuwe modem vandaag nog

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dj-scratch

Activeren nieuw modem
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Geachte abonnee,

U heeft onlangs een nieuw modem van Ziggo ontvangen. Hiermee kunt u nóg sneller internetten. Ziggo heeft namelijk uw internetsnelheid verhoogd. Goed nieuws voor u.

Heeft u het nieuwe modem nog niet geactiveerd? Doe dit dan vandaag alsnog met de Ziggo activatiecode die u bij uw modem heeft ontvangen. Heeft u hier hulp bij nodig? Surf dan naar ziggo.nl voor de handleiding (stap 4). Natuurlijk staat ook onze Klantenservice voor u klaar.

Wij vragen u het oude modem met adapter aan ons terug te sturen. Gebruik hiervoor de originele verpakking met bijgeleverde retoursticker en stuur deze binnen 14 dagen gratis terug. Ziggo zorgt voor een juiste verwerking van oude modems. Heeft u het modem al teruggestuurd? Dan hoeft u verder niets te doen.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid

Prachtig verhaal maar dan moet ik wel die modem krijgen :no:
Blijven prutsers bij ziggo.

En de helpdesk is natuurlijk onbereikbaar maar wel 10 cent per minuut.
En vragen via de email worden niet beantwoord

Hoe bedoel je klant(on)vriendelijk :evil:
 
Activeren nieuw modem
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
trans.gif
Geachte abonnee,

U heeft onlangs een nieuw modem van Ziggo ontvangen. Hiermee kunt u nóg sneller internetten. Ziggo heeft namelijk uw internetsnelheid verhoogd. Goed nieuws voor u.

Heeft u het nieuwe modem nog niet geactiveerd? Doe dit dan vandaag alsnog met de Ziggo activatiecode die u bij uw modem heeft ontvangen. Heeft u hier hulp bij nodig? Surf dan naar ziggo.nl voor de handleiding (stap 4). Natuurlijk staat ook onze Klantenservice voor u klaar.

Wij vragen u het oude modem met adapter aan ons terug te sturen. Gebruik hiervoor de originele verpakking met bijgeleverde retoursticker en stuur deze binnen 14 dagen gratis terug. Ziggo zorgt voor een juiste verwerking van oude modems. Heeft u het modem al teruggestuurd? Dan hoeft u verder niets te doen.

Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe internetsnelheid

Prachtig verhaal maar dan moet ik wel die modem krijgen :no:
Blijven prutsers bij ziggo.

Je had je eerste mailtje toch al een tijdje geleden gekregen scratch? Ik zou toch maar eens bellen want ze zijn jouw modem voor 100% zeker kwijtgeraakt dan.
 
Je had je eerste mailtje toch al een tijdje geleden gekregen scratch? Ik zou toch maar eens bellen want ze zijn jouw modem voor 100% zeker kwijtgeraakt dan.

Tja al gedaan dan krijg je te horen u moet wachten tot 1 sept :shock:

En probeerde net te bellen maar de helldesk is overbelast

En mails via contact formulier worden niet beantwoord

lastig he als je geen keuze hebt !!!!

Asielzoekers worden beter behandeld lol
 
Nou eindleijk iemand aand e lijn gekregen

Tja meneer blablalablabla ze zijn onderweg en worden per tienduizenden verstuurd door heel nederland

Standaard verhaal dus zucht .....
 
Ik heb de mail ook ontvangen. 14 dagen geleden heb ik het nieuwe modem ontvangen.
De brief die er bij zat was niet aan mij gericht maar aan een ander persoon.
Ik heb de HD gebeld en ik moest alles terug sturen wat ik meteen gedaan heb.
3 dagen later begon de ellende geen internet en telefonie meer want degene die het modem had ontvangen dat voor mij bestemd was had het geactiveerd en toen werd mijn huidige modem gedeactiveerd. Meer dan 2 uur heb ik met mijn mobiel gebeld voordat er een oplossing kwam. Eergisteren is er een monteur langs gekomen en die heeft er voor gezorgd dat ik op mijn huidige modem weer online kwam.
Op het nieuwe modem zit ik nog steeds te wachten.
Ik vraag me trouwens af of er meer mensen zijn die het nieuwe modem hebben ontvangen met een brief er bij die niet voor hun bestemd was :frons:
 
Ik heb de mail ook ontvangen. 14 dagen geleden heb ik het nieuwe modem ontvangen.
De brief die er bij zat was niet aan mij gericht maar aan een ander persoon.
Ik heb de HD gebeld en ik moest alles terug sturen wat ik meteen gedaan heb.
3 dagen later begon de ellende geen internet en telefonie meer want degene die het modem had ontvangen dat voor mij bestemd was had het geactiveerd en toen werd mijn huidige modem gedeactiveerd. Meer dan 2 uur heb ik met mijn mobiel gebeld voordat er een oplossing kwam. Eergisteren is er een monteur langs gekomen en die heeft er voor gezorgd dat ik op mijn huidige modem weer online kwam.
Op het nieuwe modem zit ik nog steeds te wachten.
Ik vraag me trouwens af of er meer mensen zijn die het nieuwe modem hebben ontvangen met een brief er bij die niet voor hun bestemd was :frons:
Was die naam toevallig Bunschoten ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan