• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

bij interactieve tv ook digitale tv nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jellet

Als je een abonnement op interactieve tv hebt kun je dan je abonnement op digitale tv opzeggen. Scheelt je wel 9,95 euro. Je bent in elk geval het digitale kastje niet meer nodig.
Jan Letema
 
Eh, een gevalletje klok en klepel volgens mij.

Ten eerste, digitale TV is gratis bovenop wat je betaald op je aansluiting voor analoge kabel. Die 9,95 die je noemt is voor het totaalpakket, extra zenders dus.
Het iTV abo komt niet in plaats van maar naast dit totaal pakket. Je kunt iTV afsluiten zonder 9,95 voor het totaalpakket, maar dan kun je uiteraard de zenders buiten het basispakket niet zien.

Ten tweede heb je voor iTV toch echt ook een 'digitaal kastje' nodig, nml de Cisco 8455DVB ontvanger. Die tegelijk ook een ontvanger is voor digitale TV.

Sterker nog: digitale TV is tegenwoordig wel zonder kastje mogelijk als je een Ziggo gecertificeerde TV met CI+ ondersteuning en een CI+ CAM hebt, voor iTV heb je voorlopig altijd een kastje nodig.
 
Bedankt voor het antwoord en ik begrijp het ook nog. Wat mij betreft is de discussie gesloten.
 
Bedankt voor het antwoord en ik begrijp het ook nog. Wat mij betreft is de discussie gesloten.


Ik zou de discussie eigenlijk nog geopend wilen houden: Ik was vanmiddag bij BCC, ook Ziggo-agent. Daar beweerde men dat het zenderpakket bij iTV gelijk is aan het totaal-pakket. Volgens hen dus kun je bij het bestellen van iTV de Totaal-TV afbestellen en toch al die extra zenders te kunnen kijken. Dus: oe it het nu echt? De Ziggo-site is wat betreft niet duidelijk.
 
Dus: oe it het nu echt? De Ziggo-site is wat betreft niet duidelijk.
Zelf schrijf je ook niet overduidelijk :wink:

van de ziggo-site: https://www.ziggo.nl/producten/televisie/extra-zenders/itv-pakketten/:

Met het Interactief Totaal pakket combineer je voor €11,95 eenvoudig en voordelig het Net Gemist en het TV-theek pakket van Interactieve Televisie

Net gemist: onbeperkt gedurende 10 dagen na uitzending recente programma's bekijken van de Publieke Omroep en SBS. Je maakt nu zelf uit wanneer je je favoriete programma kijkt

TV-theek: Honderden uren kijkplezier staan op je te wachten in de TV-theek van Ziggo. Voor een vast bedrag per maand kun je onbeperkt kijken naar films en televisieseries. Je raakt nooit uitgekeken, want Ziggo voegt regelmatig nieuwe titels toe aan het aanbod.

Hierboven wordt toch duidelijk beschreven wat er in het iTV totaal pakket zit en dat lijkt absoluut niet op het standaard digitale totaalpakket dat hier beschreven wordt.

Ik geef toe dat de ziggo-site niet uitblinkt in overzichtelijkheid, maar ik heb bovenstaande in ca 10 minuten gevonden.
 
Conclusies: de meeste verkopers, ook die van BCC, praten dus onzin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan