Welke decoder?

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

aeon

Hallo allemaal.

Ik woon voor een paar jaar in het buitenland, en kom over een paar maanden weer terug naar Nederland. Dus allerlei dingen weer opnieuw aanvragen, waaronder TV, internet aansluiting, etc.

Ik was voorheen een tevreden Ziggo gebruiker, dus ik zal waarschijnlijk een alles-in-1 of een Z2 internet + TV af gaan sluiten.

Voordat ik naar het buitenland vertrok, was er veel gedoe over decoders van Ziggo. Als je een Humax kreeg, was het OK, maar als je een Samsung of (erger nog) een Cisco decoder kreeg, had je veel problemen.

Ik ga er even vanuit dat de meeste problemen met de decoders inmiddels zijn opgelost, en het niet meer zo ernstig is. Maar ik ben toch even benieuwd. Welke decoders worden er tegenwoordig uitgegeven door Ziggo? En zijn daar tegenwoordig nog veel problemen mee? (Interactieve decoders denk ik?)
 
Na de fusie is de hele abonnementstructuur, zeker vergeleken met oud-Ziggo, helemaal op de schop gegaan. Ik zou allereerst aanraden de website van Ziggo te bekijken vwb het huidige aanbod.

Wat decoders die Ziggo zelf levert betreft. Afhenkelijk van wat je kiest krijg je een standaard mediabox (Humax 5300 of Pace afhankelijk van waar je woont), of een Horizon.
 
Ik was voorheen een tevreden Ziggo gebruiker, dus ik zal waarschijnlijk een alles-in-1 of een Z2 internet + TV af gaan sluiten.

Voordat ik naar het buitenland vertrok, was er veel gedoe over decoders van Ziggo. Als je een Humax kreeg, was het OK, maar als je een Samsung of (erger nog) een Cisco decoder kreeg, had je veel problemen.

Kijk maar even op deze pagina, daar kun je zelf met abonnementsopties schuiven en zie je wat je daarvoor krijgt en wat het kost. Het is voor nieuwe abonnees een beetje anders geworden dan wat je vroeger gewend was. De komende weken is er nog een kortingactie waarbij je de eerste 3 maanden 29.95 per maand betaalt en geen activatiekosten als je online besteld.

Afhankelijk van je TV abonnement krijg je er nu een standaard mediabox bij (die 1 tuner heeft en met een externe harddisk -zelf kopen- kan opnemen) of een horizon mediabox (6 tuners en ingebouwde harddisk). De ontvangers worden nu gehuurd en zitten in je abonnement inbegrepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan