Harddisk Cisco 8485 zojuist vervangen met succes

ben toch benieuwd hoeveel van de schijf ie gebruikt

is dat nergens te zien, ook niet hoeveel uren ie denkt op te kunnen nemen? Probeer anders eens heel erg veel op tnemen, op een gegeven moment moet ie toch iets gaan roepen.
 
Cisco 8485DVB HDD 2,5

ik heb er een 2,5, 320 GB 7200 rpm HDD ingezet met een Bracket ertussen anders past de HDD niet instaleren was zo gebeurd bij mij was ie zo weer opgestart duurde nog geen minuut of alles werkte weer gewoon. en stuk stiller. je kan er ook nog voor kiezen om een 5400 rpm schijf er in te zetten dan is ie nog een stuk stiller. :)
 
Hard disk vervangen bij Cisco 8485

Heel interessant wat je hebt gedaan met die harde schijf.
En een compliment hoe je e.e.a. hebt beschreven voor de forumleden.
Met die foto's erbij vond ik jouw verslag top:thumb up: om te lezen.

Voor het geval ik dat t.z.t. ook wil gaan doen heb ik de volgende vraag:

Was de vervangende hard disk eerst door jou geformatteerd of heeft de Cisco 8485 dat zelf gedaan?
 
Hey jeepee

Ik verwachtte dat de Cisco niet met een NTFS of FAT32 file system kon babbelen. Ik heb dus de disk eerst in mn pc gehangen en alle partities erop verwijdert. Wat de Cisco er vervolgens mee doet weet ik niet maar het werkt wel :-)

Geen idee wat er gebeurt als je de disk NTFS formatted in de Cisco hangt.
 
NTFS

Hey jeepee

Ik verwachtte dat de Cisco niet met een NTFS of FAT32 file system kon babbelen. Ik heb dus de disk eerst in mn pc gehangen en alle partities erop verwijdert. Wat de Cisco er vervolgens mee doet weet ik niet maar het werkt wel :-)

Geen idee wat er gebeurt als je de disk NTFS formatted in de Cisco hangt.


je kan de disk gewoon formatteren naar NTFS en in de Cisco hangen werkte bij mij en was binnen een mum van tijd opgestart binnen een minuut
 
Heb ook mijn HD vervangen van cisco 8485, maar dan 160 gb.
De melding is nu WEL lweg van het beeldscherm, alleen word de schijfinhoud niet herkend, deze blijft op 0 % staan. (blijft initialiseren)
De schijf in alle formaten , os2 fat32 en ntfs geformateerd, hij blijft 0 aangeven, moet er misschien een stukje software op geinstaleerd worden??
Apperaat werkt nu wel, maar opnemen en pauzeren gaat nu niet.
HD draait wel als de decoder aanstaat.
iemand die mij kan helpen, of kunnen die mensen die de schijf vervangen hebben ook niet opnemen?
Wie weet een oplossing, software of iets dergelijks.
Ziggo zegt dat fat32 geformateerd moet zijn.
 
Heb ook mijn HD vervangen van cisco 8485, maar dan 160 gb.
De melding is nu WEL lweg van het beeldscherm, alleen word de schijfinhoud niet herkend, deze blijft op 0 % staan. (blijft initialiseren)
De schijf in alle formaten , os2 fat32 en ntfs geformateerd, hij blijft 0 aangeven, moet er misschien een stukje software op geinstaleerd worden??
Apperaat werkt nu wel, maar opnemen en pauzeren gaat nu niet.
HD draait wel als de decoder aanstaat.
iemand die mij kan helpen, of kunnen die mensen die de schijf vervangen hebben ook niet opnemen?
Wie weet een oplossing, software of iets dergelijks.
ziggo zegt dat fat32 geformateerd moet zijn.

als je het precies doet hoe het hier vermeld staat dan kan er niet veel mis gaan je hoeft geen extra software er voor te installeren de Cisco heeft een eigen bakcup voor de firmware. dus de schijf is puur voor opnemen van de zenders en kijk even of de time shift aan staat anders even na installatie van de harde schijf even de Cisco resetten in het menu je kan de schijf wel gewoon voor formatteren naar NTFS OP JE COMPUTER en dan in de Cisco hangen werkte bij mij prima kan er alles mee opnemen tv.:oyeah:
 
hay goeie uitleg.
dus ntfs op je computer formateren.
daarna cisco resetten, je bedoelt naar fabrieksinstellingen ?
ga het proberen.
alvast bedankt, heb echter alle formaten fat 32 ,ntfs enz. geprobeerd, wilde hem niet pakken, moet de schijf mischien zoals je hem koopt, dus geen format (geen partitie) erin gezet worden.
Ga het nog een keer proberen.
 
Hay
Nog een keer geprobeerd, deze keer met een logische partity zonder letter, daarna een primary partitie met de letter G. deze allebei op ntfs geformateerd.
schijf wil nog steeds niet herkent worden!!
Blijft de schijf initialiseren en blijft 0%
kan iemand mij precies vertellen wat ik moet doen.
.
 
Terug
Bovenaan