• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ineens geen signaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

dutchwii

Mijn cisco 8455 heeft plots 0% signaal, overigens haarscherp beeld als ik analoog kijk. (gebruik een versterker voor het signaal vanwege de afstand)

Diverse malen alles nagelopen en geen gekke dingen. Ook zie ik dat het pijltjes symbool op het display brand en bij status interactieve tv
status installatie: bezig...

ik heb firmware: 3.0.0.8 loader: 3.1.0
 
Laatst bewerkt door een moderator:
cisco

hier het zelfde ook cisco 8455 geen signaal sinds 2 dgn kijk nu maar via de android Ziggo tv app naar de tv . tot de nieuwe nieuwe decoder er is
 
Ineens geen signaal meer

Ik heb sinds 30 april ineens de melding bij mijn Cisco 8455dvb e52. Geen signaal meer. Ik heb wel gewoon analoge tv, geeft een prachtig beeld. En boven heb ik een oude digitale decoder staan van samsung en daar doet de digitale tv het wel.
Kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn?
Hij heeft ook geen tijdmelding meer als hij op standby staat. Heb heb van de stroom afgehad en nu heb ik hem ook teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Dat werkt ook allemaal niet.
Graag jullie hulp.
Alvast hartelijk dank.
 
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Gisteren deed alles het nog, en nu krijg ik de melding geen signaal.
Ik heb de zenders opnieuw gezocht en nu doet hij het weer.
Ik denk dat er een update is geweest waardoor zijn zender tabel niet meer klopt.
Ik hoop dat dit ook voor u werkt.
 
Ik nam aan dat hij dat gedaan had na het herstellen van de fabrieksinstellingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan