• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Menu optie Recorder niet aanwezig.

  • Onderwerp starter richard@wittie
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen vrijdagavond aan de telefoon gehangen met de Ziggo helpdesk, maar die kwam niet verder dan "gelieve contact op te nemen met Cisco, want wij weten niet wat het probleem is". Krijg het gevoel naar het kastje gestuurd te worden.
Volgens mij is er bij Ziggo/Casema gewoon sprake geweest van een configuratie fout bij het opvoeren van de smartguide versies voor de Cisco 8455DVB en de Samsung SMT-H3102D waardoor de Cisco nu de smartguide heeft geladen van de Samsung SMT-H3102D die geen opname functionaliteit heeft. Het hoge versie nummer van de smartguide toont namelijk aan dat het een Samsung smartguide versie is. Voor de Cisco eindigt het smartguide versie nummer momenteel namelijk op 277. Aangezien dat nummer lager is dan 1258 zal het mij niet verbazen als de Cisco nu weigert de juiste smartguide versie te laden omdat deze denkt al een nieuwere versie te hebben.

Weer lekker makkelijk van Ziggo dat "wij weten niet wat het probleem is". Eerst de boel zelf de boel verprutsen door een configuratie fout te maken en dan vervolgens niet de verantwoordelijkheid willen nemen om dit te erkennen en te proberen om met zo min mogelijk overlast voor de klant de fout te herstellen. Nee, zoals gewoonlijk mag de klant zelf weer gaan proberen op de door Ziggo veroorzaakte problemen opgelost te kijgen en doet Ziggo net alsof ze van niets weet.
 
Is er dan nog een mogelijkheid de juiste smartguide versie te laden? Ik heb de forum doorgespit en heb alleen maar gezien dat er een mogelijkheid is om de firmware bij te werken, maar niet de smartguide...:cry:
 
Helaas is die mogelijkheid er niet. Omruilen bij Cisco is de enige oplossing. Dit is een probleem die onder de garantie valt.

De software die nu op de box staat is inderdaad de Samsung versie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan