• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Van Ziggo Basic naar Ziggo Complete

T

tinmachine72

Dag allemaal,

Zo'n vier weken geleden heb ik via Ziggo aangegeven graag van Basic naar het Complete-abonnement te willen gaan, met daarbij de Horizon mediabox uiteraard. Ik heb nog geen enkele bevestiging gezien, uiteraard de mediabox zelf ook nog niet. Na telefonisch contact (lang in de wacht) afgelopen donderdag werd gesteld dat er sprake is van "migratie" en ik over een week of vier nog maar eens terug moest bellen. Is dit nu normaal of gaat er iets niet goed?

Dank voor jullie reacties!
 
Lijkt mij niet normaal. Is voor mij al weer even geleden dat ik de Horizon kreeg bij omzetten.

Je zou de aanpassing ook via Mijn Ziggo dit kunnen aanpassen en kijken of het dan sneller gaat. Helpdesk roept vaker dingen waar niets van klopt.

Inloggen bij Mijn Ziggo en daar kiezen voor Mijn Producten
Daar kun je kiezen voor wijzig Abonnement.

Je moet niet verwachten dat je binnen 1 week al een Horizon krijgt opgestuurd. Verwerking van alles zal even duren en zeker als ze bv niet op voorraad meer zijn. Dit is wel eens gebeurt en dan moet je langer wachten.

Een vaste regel is er helaas niet maar de melding dat je over 4 weken nog maar eens moet bellen is zeker niet de juiste en ook zeer klant onvriendelijk. Je zou dan al 8 weken wachten en dat is veel te lang of er moet een goede reden zijn. Maar migratie is waarschijnlijk een term die ze een keer gehoord hebben en dan maar gebruiken. Lijkt mij niet meer dan een eenvoudig handeling voor Ziggo. Dat het verwerkt moet worden en dat een aantal dagen duurt zou kunnen maar zeker geen weken.

Persoonlijk zou ik het gewoon via Mijn Ziggo aanvragen en ondertussen een klacht gaan sturen over deze gang van zaken misschien dat dit ook nog helpt. Probeer de klacht wel zo goed mogelijk te onderbouwen et datums/tijden dat je gebeld hebt, wie je evt gesproken hebt en wat de reacties waren. Hoe duidelijker hoe beter je klacht staat en als het goed is worden gesprekken wel opgenomen en als het je echt zo is meegedeeld sta je aardig sterk.
 
Terug
Bovenaan