Overdracht beheer Ziggo-gebruikers.nl

Forumregels Ziggo-Gebruikers.nl

Regel 2 - Reageren op een geplaatst bericht.

  • Een quote is bedoeld om op een bericht te reageren als er meerdere antwoorden tussen staan, hierdoor wordt het duidelijker waarop je reageert. Het is niet de bedoeling dat je bij alle replies de vraag en de antwoorden quote! Wanneer je dus antwoordt op een bericht van iemand anders en je wilt hem quoten, quote dan beknopt de relevante gedeelten van het oorspronkelijke bericht in je antwoord, en laat de rest van het oorspronkelijke bericht weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Jef61
Ik heb een aantal opmerkingen in de berichten zelf geplaatst omdat ik het moderatie systeem nog niet kende.

@ Tv-Kijker
Soms veranderen zaken!

@ Iedereen
Als jullie (de leden) je bij het posten aan de regels houden bv die over quoten hoeft er niet ingegrepen te worden.
Bij voorbaat iedereen bedankt.
 
Ik wil even snel een blijk van waardering geven voor de nieuwe mods.
Super dat jullie het werk willen overnemen en dit forum levend houden! :applause:
 
Als je de quote button gewoon gebruikt waar die voor bedoelt is, dan hoeft er niets aangepast te worden en zie je ook geen 'hinderlijke' correctie.
Probleem is dat sommige mensen de quote button gebruiken als een 'reageer' knop.

Ik snap dat het even hinderlijk is, maar ons doel is uiteindelijk om alles overzichtelijk te houden. Al die lange onnodige quotes maken het lezen van topics er niet makkelijker op.
 
Het is op veel fora normaal, om Qoute te gebruiken om het overzicht te houden. Daar men tijdens het posten niet weet of er nog reacties tussen komen.
 
Een paar simpele oplossingen.

In plaats van hele berichten citeren alleen het deel citeren waarop je reageert, gebruik je een paar woorden meer in je antwoord zodat duidelijk is waarover jouw reactie gaat, je bericht starten met @ naam van degene waarop je reageert.
 
Gaan jullie de naamloze mods ook vervangen met mods die een naam gebruiken? Dus dat ze voortaan een naam moeten bedenken ipv mod-(nummer)
 
Terug
Bovenaan