• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ervaringen Ziggo Replay TV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds vorige week ook zeer regelmatig geen replay TV mogelijk
Krijg dan meldingen dat het content al is verwijderd en vervolgens de foutcode 8230
Volgens Ziggo zou dat dan aan de coax aansluiting bij mij liggen
Lijkt me sterk want voor de rest werkt alles goed en niet te vergeten soms werkt replay TV weer wel
Er is dus iets niet in orde bij Ziggo
 
Dat lijkt op een slecht werkende retour dit kan liggen aan de coax kabel een niet optimale splitter of wand contactdoos.
Ik neem aan dat je ook een horizon hebt al staat dat niet in je profiel want een Cisco heeft uitzending gemist en geen Ziggo replay TV.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkt toch dat Ziggo wat veranderd heeft
Ik heb de coax kabel een trap lager aangesloten op de antenne versterker en nu werkt alles weer na behoren
Overigens bedankt voor de tip, was dus toch iets in de aansluiting
 
Wie ervaart hetzelfde probleem als ik dat als je iets aan het opnemen bent en je wilt iets terug kijken dat het programma dan hottert en stottert zonder beeld? na 2/3 keer het programma opnieuw op te starten doet hij het vaak wel.
 
Nee, maar ik heb wel eens meegemaakt dat ik wel beeld maar geen geluid had. Na opnieuw opstarten had ik wel geluid. :giveup:
 
Replay TV geeft meestal geen vertaling/ondertiteling op kanaal 122

Hallo allemaal.

Ik stuur dit bericht, in de hoop dat anderen dezelfde ervaring hebben, en suggesties voor verbetering hebben. Bij de klantenservice loop ik helemaal vast. Er is van een verbeteringsactie geen enkele sprake.:cry:

Het betreft kanaal 122 (Horizon box) met de zender CI (Crime Investigation).
Regelmatig ontbreekt de vertaling/ondertiteling, terwijl die er bij Direct TV wel is. Onlangs nog de proef op de som genomen: vanuit Direct TV met vertaling naar Replay TV "afspelen vanaf begin" zonder vertaling.

Soms gaat het goed, maar meestal niet. Bij kanaal 123 met zender ID zijn nooit problemen, altijd vertaling in Replay TV.

Meer dan 20 keer de klantenservice hierover gebeld. Krijg als antwoord, dat de zender de content naar Ziggo stuurt, waar het ontvangen en opgeslagen wordt, zoals ontvangen. Verder hoor ik er niets meer van.:evil:

Ik heb de klantenservice gevraagd contact op te nemen met de zender i.v.m. onvolledige content, meer krijg verder geen antwoord. Ik beschouw dit geval als een storing, en mag toch verwachten dat die wordt opgelost? Daar betaal ik het Royaal abonnement toch voor?

Hebben anderen hiermee, of op andere kanalen, ook problemen?

Heel graag reactie, vooral ook als u het zelf heeft geprobeerd op kanaal 122.
Bij voorbaat dank.
 
Net even geprobeerd op 122 (CI) met "The Haunting Of..."
Live wel Nederlandse ondertiteling en via ReplayTV niet.
Gaat inderdaad ergens iets niet goed.

Ter info, op 123 (ID) wel Nederlandse ondertiteling, zowel live als ReplayTV.
Maar dit kanaal heeft ingebakken ondertiteling en dat heeft 122 niet.
(ondertiteling staat hier standaard uit)
 
Replay TV geeft meestal geen vertaling/ondertiteling op kanaal 122

Bij ons staat de ondertiteling wel aan. Vinden we handig als er snel wordt gesproken of gemompeld, b.v. bij Utopia.
Maar zelfs dan is er niet altijd ondertiteling, b.v. op RTL4.
Blij te vernemen dat wij het probleem niet als enige ondervinden. Dat er iets mis is, is duidelijk, maar wat is eraan te doen? De klantenservice geeft nog steeds niet thuis.:cry:
 
RTL moet dan wel ondertitels uitzenden.
En dat is anno 2015 maar bij weinig programma's op RTL het geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan