• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Connectie Humax met PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

briggie

Ik probeer mijn films van de Humax over te zetten naar de PC. Ik heb de software (media e-linker) geinstaleerd op de pc. Geen probleem. Nu heb ik een usb kabel van de Humax naar de PC, maar mijn PC geeft aan dat het een onbekend apparaat is. Ik denk dat ik nu drivers moet installeren, maar die kan ik dus niet vinden. Ik heb het forum al bekeken, maar ik kom geen antwoord tegen. Ik heb Windows XP op mijn computer.
(op een laptop met Vista werkt het wel).
Heeft iemand tips voor mij om een verbinding met mijn pc tot stand te brengen?
Alvast bedankt voor de moeite.:grin:
 
Bestanden overzetten naar PC

Ik probeer mijn films van de Humax over te zetten naar de PC. Ik heb de software (media e-linker) geinstaleerd op de pc. Geen probleem. Nu heb ik een usb kabel van de Humax naar de PC, maar mijn PC geeft aan dat het een onbekend apparaat is. Ik denk dat ik nu drivers moet installeren, maar die kan ik dus niet vinden. Ik heb het forum al bekeken, maar ik kom geen antwoord tegen. Ik heb Windows XP op mijn computer.
(op een laptop met Vista werkt het wel).
Heeft iemand tips voor mij om een verbinding met mijn pc tot stand te brengen?
Alvast bedankt voor de moeite.:grin:

Ook ik zou graag willen weten hoe dit zou kunnen. :?:
Met een Usb snoer heb je een programmaatje nodig die op de CD staat die bijgeleverd is, maar dit is zeer traag en duurt dus uren.
Bijkomend probleem is: als je de muis per ongeluk beweegt stopt het programma :sad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan