• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mail versturen via tablet samsung note10.1

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Botje

Hallo Forum,

Div. sites bezocht, zelfs mailtje verstuurt naar Ziggo, maar nog niet de juiste oplossing gevonden.
Ik heb een samsung note 10.1 tablet, en met een beetje moeite is het gelukt om mijn mijn binnen te krijgen, maar het versturen wil niet lukken.
krijg steeds de melding serveer niet gevonden, wie kan mij helpen aan de juiste instellingen;
Staat nu op: smtp:ziggo.nl
beveiling:SSL
Poort:587

TNX
Botje
 
Als je echt smtp:ziggo.nl gebruikt (met dubbele punt), dan zit daar de fout. Dat moet natuurlijk smtp.ziggo.nl zijn
 
Server: smtp.ziggo.nl
Beveiligingstype: STARTTLS
Poort: 587
Aanmelden vereist: Ja
Gebruikersnaam: je volledige e-mailadres
Wachtwoord: inderdaad, je wachtwoord
 
Ben je wel ingelogd op je eigen netwerk ?

Normaal zou smtp ondersteuning moeten werken onder welk platform dan ook enige wat ik kan bedenken dat je op een ander netwerk zit en Ziggo dat niet toe laat.
 
Vandaar deze opmerking van Zapp Brannigan
Aanmelden vereist: Ja
Gebruikersnaam: je volledige e-mailadres
Wachtwoord: inderdaad, je wachtwoord

Doordat je met aanmelden doet kun je ook vanaf een 'vreemd' netwerk versturen
 
Als ik op een blacklisted netwerk zit kan ik smtp'en tot ik een ons weeg ;)
 
Blacklisted?? wae houdt dat in.

Het is me uiteindelijk wel gelukt op mijn oude Iphone maar nog steeds niet op de tablet.
Ik zit gewoon thuis op de bank, alleen de ontvangst werkt,tot nu toe nog geen succes.
Gr
 
Hoi Botje

Zo staat het op de site van Ziggo, missschien heb je er wat aan, succes.

Inkomende mailserverpop.ziggo.nl
Uitgaande mailserversmtp.ziggo.nl
Gebruikersnaam uw e-mailadres
Wachtwoord uw e-mailwachtwoord

Zorg ervoor dat aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie niet aangevinkt staat.
 
Hallo Forum,

Div. sites bezocht, zelfs mailtje verstuurt naar ziggo, maar nog niet de juiste oplossing gevonden.
Ik heb een samsung note 10.1 tablet, en met een beetje moeite is het gelukt om mijn mijn binnen te krijgen, maar het versturen wil niet lukken.
krijg steeds de melding serveer niet gevonden, wie kan mij helpen aan de juiste instellingen;
Staat nu op: smtp:ziggo.nl
beveiling:SSL
Poort:587

TNX
Botje

Ben je wel verbonden met een Ziggo internetverbinding bij het testen? Het kan namelijk zijn dat het gebruik van een externe email server via je 3G verbinding niet toegestaan is.

Mocht dit niet lukken, ook niet met de eerder gegeven tips van de andere forum gebruikers, probeer het dan eerst eens om het zonder SSL in te stellen. Ik weet dat je dan niet via een andere internet verbinding dan Ziggo e-mails kunt versturen, maar je kunt dan in ieder geval kijken of het dan wel werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan