• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor de wishlist

Ingeval een programma in HD wordt uitgezonden en je besluit dit op te nemen zou het prettig zijn als je de keuze had dit programma op te nemen in HD of SD.

Nu speelt dit al waar een SD programma op ned 1, 2 of 3 ge-upscaled in HD wordt uitgezonden en je dus onnodig veel ruimte opslokt.

Straks als er veel HD zenders zijn wordt dit alleen nog maar erger.

Je zou het ook als een bug kunnen zien....
 
Ingeval een programma in HD wordt uitgezonden en je besluit dit op te nemen zou het prettig zijn als je de keuze had dit programma op te nemen in HD of SD.

Die keuze heb je bij nederland 1/2/3 al, dan neem je gewoon kanaal 71/72/73 op :wink:

Binnen de firmware (dus terwijl je naar een HD kanaal kijkt) van de 5050C kiezen voor HD/SD zou alleen mogelijk zijn indien de humax een 'bewerking' van de stream zou kunnen doen. Dat is niet mogelijk omdat je nu ook alleen de stream opneemt zoals hij is en weer afspeelt zoals hij is. Om die reden kun je ook geen AVI of andere videostream opnemen of afspelen. Ik vrees dus dat deze wish, een wish zal blijven :wink:
 
Die keuze heb je bij nederland 1/2/3 al, dan neem je gewoon kanaal 71/72/73 op :wink:

Binnen de firmware (dus terwijl je naar een HD kanaal kijkt) van de 5050C kiezen voor HD/SD zou alleen mogelijk zijn indien de humax een 'bewerking' van de stream zou kunnen doen. Dat is niet mogelijk omdat je nu ook alleen de stream opneemt zoals hij is en weer afspeelt zoals hij is. Om die reden kun je ook geen AVI of andere videostream opnemen of afspelen. Ik vrees dus dat deze wish, een wish zal blijven :wink:

ik snap m....

Natuurlijk kan het (nu nog) met de SD broadcasts maar die zullen ooit wel verdwijnen..... Maar goed, ik snap de onmogelijkheid
 
Bij mij is hij, nadat hij een tijdje ook na standby was gebleven, inmiddels weer weg..............

Ik heb de Humax 5050c ondertussen (toch maar) gekocht :grin:.
Om hem definitief op zijn plek te kunnen zetten is zelfs de spanning er een aantal minuten volledig af geweest, maar nog steeds heeft hij de ingestelde vertraging van 160 ms netjes vastgehouden :!:
Dus waarom anderen deze instelling na verloop van enige tijd kwijt raken is mij een raadsel :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reacties verplaatst naar Borrelpraat.

De reacties aangaande Catastrofus en enkele andere off-topic reacties zijn verplaatst naar Borrelpraat. Daar hebben we een nieuw topic gestart:
Is het glas half vol of half leeg?

We weten dat er momenteel weinig bugs of wishes bijkomen maar probeer het hier wel on-topic te houden.
 
mediaplayer voor muziek

Deze wishes zijn nog niet genoemd denk ik. Bij het gebruik als mediaplayer voor muziek:
  • afspelen van WMA-files ondersteunen, en andere audio-formaten
  • mogelijkheid om Album Art op te nemen (CD-hoesje)
  • als je bladert tussen bijv. verschillende albums of artiesten, val je terug in de tuner met geluid (en op de achtergrond ook beeld) dat op dat moment storend is. Ik zou willen dat het stil is. Of, liever nog, als je midden in een mp3 zat, dat die gewoon doorspeelt tot je een nieuwe keuze maakt.
  • mogelijkheid om alle nummers van een artiest (meerdere albums) automatisch af te spelen.
 
Deze wishes zijn nog niet genoemd denk ik. Bij het gebruik als mediaplayer voor muziek:
  • afspelen van WMA-files ondersteunen, en andere audio-formaten
  • mogelijkheid om Album Art op te nemen (CD-hoesje)
  • als je bladert tussen bijv. verschillende albums of artiesten, val je terug in de tuner met geluid (en op de achtergrond ook beeld) dat op dat moment storend is. Ik zou willen dat het stil is. Of, liever nog, als je midden in een mp3 zat, dat die gewoon doorspeelt tot je een nieuwe keuze maakt.
  • mogelijkheid om alle nummers van een artiest (meerdere albums) automatisch af te spelen.
Waarom wil je zoveel in dat apparaat stoppen, het is geen media player...
 
Dat was mijn eerste gedachte ook.


de mijne net niet. je wilt net 1 apparaat dat alles doet.

Ik ben er helemaal mee eens met die wish. Je wilt net een all in 1 multi media apparaat. En zo'n apparaat die alle muziek/video's afspeeld met een combinatie van tv tuners is gewoon ideaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan