• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Surround radio. Geen Dolby Digital meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jackolo47

sinds kort werk suround radio niet meer zoals het in het begin was ,de indicatie op mijn versterker (via glasvezel kabel)geeft geen Dolby Digitaal meer aan ??? dus niet meer van Digitale kwaliteit,:x hoe komt dit.
 
Werkt hier in oud @Home gebied noord prima, die blauwe DD led brand mooi op mijn Sony receiver.
Nu nog betere muziek :)
 
sinds kort werk suround radio niet meer zoals het in het begin was ,de indicatie op mijn versterker (via glasvezel kabel)geeft geen Dolby Digitaal meer aan ??? dus niet meer van Digitale kwaliteit,:x hoe komt dit.

Heb je de instelling van je Samsung goed staan?

Dus als je op Surround Radio staat op de gele toets (waar ALT) boven staat drukken. Dan kom je in een menu met Soundtrack. Heb je daar DUT AC3 geselecteerd?

In het menu > systeeminstellingen > media instellen > Dolby Digital op Aan staan?
 
Beste Golftouch bedankt voor de uitstekende Info ...Dolby Digital stond wel aan maar inderdaad hij stond niet op ac 3 onder de ALT Toets.
Nogmaals bedankt.:):pompom::thumb up:
 
En inderdaad nu nog betere muziek dat zou te gek zijn.:idea:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan