Het moet nu niet gekker worden op dit forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uit zijn reactie bleek duidelijk dat hij daar niet bij had stilgestaan en dat ie over een andere nick ging nadenken.
Jij insinueert nu dat die wijziging onder druk van de forumleiding tot stand is gekomen?
(Anon)iempje is gisteren om 20:52 voor het laatst online geweest op dit forum. Pas gisterenavond laat verscheen het bericht van Anoniem en was de naam opeens gewijzigd in iempje. Ik kan me niet voorstellen dat iemand uiteindelijk besluit om zijn nickname te laten wijzigen en dan niet meer online komt om even naar de reacties te kijken of om zelf aan te geven dat hij/zij de naam heeft laten wijzigen door de forumleiding vanwege de discussie die er ontstaan was over zijn/haar naam. Maar goed, dat is mijn interpretatie van de gang van zaken.
 
Maar goed, dat is mijn interpretatie van de gang van zaken.

Juist, dat dit jouw interpretatie is, is duidelijk....
Jammer dat mensen die totaal niets met de situatie te maken hebben en ook geen achtergrond informatie hebben menen te moeten "verklaren" wat er aan de hand is.

De nick van anoniempje is door de forumleiding gewijzigd. Er kwamen van verschillende mensen vragen hierover. Iemand die zich ineens in meerdere topics profileert als Ziggo medewerker en een nick gebruikt die sprekend lijkt op die van Anoniem, en in verschillende topics met dezelfde kleurstelling als anoniem tekst neerzet is verwarrend voor iedereen en niet wenselijk. Zowel van Anoniem zelf kwam die vraag als ook van andere forumleden bij de forumleiding binnen.

Dat er meerdere mensen 'ongeveer' de zelfde nick gebruiken in een forum doet hier niet terzake. Wel als dat verwarring kan geven. Iemand waarvan de nick lijkt op die van mij is geen probleem, tenzij hij zich aan anderen gaat presenteren als Site-Admin. Een nieuwe Site-Admin zouden wij dus altijd een naam laten gebruiken die voldoende onderscheid maakt.

Ook de naam "ArChie" is niet 'uniek', maar als er iemand ineens met "ArCHie_" ongeveer op dezelfde manier als jij gaat posten zou de forumleiding aan de nieuwe vragen om een andere nick te gebruiken om verwarring te voorkomen.
 
iempje

en toen... na een lang verhaal kwam er een olifantje voorbij met een lange snuit en blies het verhaaltje uit...Slotje..vast wel.:pompom:en alle smileys:thankyou:
 
Het is hier inderdaad wel heel erg stil. ;)
Iemand nog iets van Iempje vernomen?

Iempje: # Laatste activiteit: 21 augustus 2009 23:44
 
Als we nou eens met z'n allen roepen ... misschien komt ie dan tevoorschijn
Trouwens ... niet te hard roepen, want misschien is ie wat schuw geworden door alle onrust :oyeah:

Sssssst ... iempje!! iempje!! iempje!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan