• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wachtwoord Cisco STB Portal

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Infje: Als ik plechtig beloof nooit een iTV abo te willen, mag ik dan de orginele Cisco firmware?

Vind nml de Cisco op zich een heel mooi apparaat (al had ik de Humax gekocht als die er al geweest was toen ik mijn Cisco kocht) maar iTV kan mij gestolen worden. Veel te duur voor het aanbod.

Eens, als de humax er was had ik die ook gekozen. Maar dit terzijde.

Het is toch heel eenvoudig om eerst te kijken of je interactieve tv abonnement hebt en afhankelijk daarvan bepaalde zaken wel of niet te activeren?
 
@Infje: Als ik plechtig beloof nooit een iTV abo te willen, mag ik dan de orginele Cisco firmware?

Vind nml de Cisco op zich een heel mooi apparaat (al had ik de Humax gekocht als die er al geweest was toen ik mijn Cisco kocht) maar iTV kan mij gestolen worden. Veel te duur voor het aanbod.


Als het kon had ik het graag aangeboden :(
Heb nog even gebladerd en rondgezocht. Maar volgens mij is het niet mogelijk ook (behalve vanuit het netwerk van Ziggo neem ik aan..)
 
Bedankt voor de hulp Infje! Mocht jij de ziggo aangepaste binary firmware bestanden tegenkomen heb ik daar ook wel intresse in.:thankyou:
 
Ziggo heeft weldegelijk samen met Cisco de Firmware aangepast.
Deze aanpassingen zijn in overleg met onze contentproviders gemaakt, aangezien deze anders content weigeren te leveren. Hierom zijn ook de USB en UTP poort dicht gezet.

Ik geloof hier dus niks van. Op de Humax (welke ongeveer dezelfde funtionaliteit heeft) is de USB poort wel bruikbaar.

Het is niet mijn bedoeling om content te "jatten" Ik wil er alleen een externe harde schijf aanhangen omdat de schijf die er in zit wel erg klein is voor het opnemen van HD. Eigenlijk als vroeger toen je ook nieuwe tapes kocht als de oude vol waren er je verder wilde gaan met opnemen.

Ik kan me niet voorstellen dat content providers hier bezwaar tegen hebben.
Naar ik begrijp wordt de content gecodeerd opgeslagen op de harde schijf, dus dat kan ook geen beletsel zijn.

Blijft de vraag: WAAROM GEEN USB POORT OP DE CISCO?
of ander gesteld: Wanneer wordt hij geactiveerd?

Kees V
 
Ik geloof hier dus niks van. Op de Humax (welke ongeveer dezelfde funtionaliteit heeft) is de USB poort wel bruikbaar.
(...)
Blijft de vraag: WAAROM GEEN USB POORT OP DE CISCO?
of ander gesteld: Wanneer wordt hij geactiveerd?

Infje is toch echt heel duidelijk geweest: het verschil is interactieve TV. De aanbieders van iTV hebben kennelijk geeist om alle netwerkmogelijkheden dicht te zetten.
En de Humax heeft geen iTV, dus daar hebben de content providers van iTV niks over te eisen.

Dat ook ik dit niet leuk vind en dat dit volledig onzinning is omdat je iTV niet kan opnemen to begin with is ook waar, maar dat maakt Infjes statement waarschijnlijk niet minder waar.
 
Het lijkt erop dat we van Ziggo geen medewerking krijgen als het gaat om het verstrekken van de login gegevens.
Hebben er hier mensen ervaring met brute force/dictionary attacks op de basic http authentication of de snmp service? Ik kan mij herinneren dat er voor snmp een community string vereist is, maar ik ben geen security expert.
 
Heb op beide UTP uitgangen mijn laptop aangesloten, maar geen ip van de cisco gekregen.

Hoe kom ik bij de login pagina?
 
eth/usb

heren,
misschien een lichtpuntje. er wordt een test gestart om de itv gegevens te crypten....als dit lukt gaan de poorten wellicht open.

even geduld dus..en wie weet
 
Waar heb je deze gegevens precies vandaan?

heren,
misschien een lichtpuntje. er wordt een test gestart om de itv gegevens te crypten....als dit lukt gaan de poorten wellicht open.

even geduld dus..en wie weet
 
Ik verwacht donderdag deze decoder ook in huis te hebben.
En moet zeggen ben toch ook wel iemand die van proberen enz is, dus als ik lees dat er een web interface is die te benaderen is en alleen een wachtwoord enz nodig is , dan ben ik toch heeeeeeeel nieuwsgierig.
Zie heel wat leuke dingen die dan mogelijk zijn :)Dus ik zal dot topic blijven volgen en waar mogelijk mee helpen.
Zal eens kijken of ik via mijn Cisco contacten ergens terecht kan komen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan