• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Probleem met wifi

  • Onderwerp starter Wes van Huet
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
W

Wes van Huet

Ik heb het probleem met wifi dat op mijn telefoon sommige apps niet laden en sommige wel. Ik heb een LG G4 met android 5.1. Bijvoorbeeld de nu.nl app laad wel gewoon data maar spotify en de play store niet. De apps die niet op wifi laden, laden wel gewoon op 4G. Iemand enig idee wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?

Ik heb de Horizon mediabox maar mijn internet loopt volledig via een aparte router, de Technicolor TC7200.U ik heb geen instellingen verandert en de wifi loopt via 2.4GHz

Alvast bedankt,

Wes
 
Ik heb het probleem met wifi dat op mijn telefoon sommige apps niet laden en sommige wel. Ik heb een LG G4 met android 5.1. Bijvoorbeeld de nu.nl app laad wel gewoon data maar spotify en de play store niet. De apps die niet op wifi laden, laden wel gewoon op 4G. Iemand enig idee wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?

Ik heb de Horizon mediabox maar mijn internet loopt volledig via een aparte router, de Technicolor TC7200.U ik heb geen instellingen verandert en de wifi loopt via 2.4GHz

Alvast bedankt,

Wes

Ik heb met mijn Samsung Galaxy S6 Edge exact hetzelfde helaas! :cry:
 
Heb jij Ziggo hier al over gebeld/gecontacteerd?

Nee dat nog niet. Heb eerst gekeken of het aan mijn telefoon lag. Zelfs na herstel naar fabrieksinstellingen geen verbetering.

Jij al wel contact gehad?
 
Nee dat nog niet. Heb eerst gekeken of het aan mijn telefoon lag. Zelfs na herstel naar fabrieksinstellingen geen verbetering.

Jij al wel contact gehad?

Nee ook nog niet. ga denk ik morgen maar even doen
 
Nee ook nog niet. ga denk ik morgen maar even doen

Met mijn oude telefoon kan ik via WIFI wel oa google play openen en apps downloaden.

Ik ga morgen ook bellen. Laten we elkaar op de hoogte houden.
 
Met mijn oude telefoon kan ik via WIFI wel oa google play openen en apps downloaden.

Ik ga morgen ook bellen. Laten we elkaar op de hoogte houden.

Ja op mijn ipad gaat ook alles prima. Mijn telefoon werkt dan wel weer op andere wifi netwerken dus het ligt niet specifiek aan mijn telefoon maar echt aan mijn netwerk.

Is goed, houd je op de hoogte
 
Ja op mijn ipad gaat ook alles prima. Mijn telefoon werkt dan wel weer op andere wifi netwerken dus het ligt niet specifiek aan mijn telefoon maar echt aan mijn netwerk.

Is goed, houd je op de hoogte

Heb net met Ziggo gebeld. Signaal was volgens hen optimaal en meer kon er niet aangepast worden. Wel geschakeld naar een ander kanaal etc.

Modem was ook goed. Oplossing zou mogelijk een wifi versterker of een eigen router zijn...

Mijn telefoon werkt ook deels wel met WIFI alleen dan zeg maar Play store en zoeken op Google niet..

Misschien dat jij nog meer geluk hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan