• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

EPG MediaCenter

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

petervdv

Ik gebruik Mediacenter XP met een EPG na keuze voor Ziggo-analoog. Sinds enige tijd krijg ik geen programmagegevens meer door, ondanks dat MediaCenter wel meldt dat er programmagevens worden opgehaald.
Geeft Ziggo nu de analoge kanalen op het tweede plan staan, deze programmagevens niet meer door? Wie weet raad? Groet, Peter
 
Ik gebruik Mediacenter XP met een EPG na keuze voor Ziggo-analoog. Sinds enige tijd krijg ik geen programmagegevens meer door, ondanks dat MediaCenter wel meldt dat er programmagevens worden opgehaald.
Geeft Ziggo nu de analoge kanalen op het tweede plan staan, deze programmagevens niet meer door? Wie weet raad? Groet, Peter

Windows Mediacenter krijgt de programmagegevens niet van Ziggo, maar van Microsoft die ze direct van de zenders koopt.

Ziggo is dus zeker niet de schuldige.
 
EPG en Mediacenter

Beste XAHMOL,
Dank voor je informatie. Laat nu plotseling de EPG weer gegevens heeft kunnen downloaden. Oke, maar ik handhaaf mijn probleem omdat dit niet de eerste keer is dat ik klachten heb. Ik heb al eens een mail naar Microsoft gestuurd. Daar verwijst men naar BDS (Broadcasting Dataservices) en op mijn mails naar hun heb ik nooit wat gehoord. En heb verder geen tel.nr. of adres van BDS, alleen kunnen mailen maakt machteloos.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan